Men ikke myeGratulerer, da ligger du foran meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ikke myeGratulerer, da ligger du foran meg
Mye tilbud derBra, til litt bedre priser også håper jeg [emoji4]
Ikke godt å vite hva det erFikk meg en halv episode med Shameless og en skål is, lille var sovnet etter mye vugging, men våknet da jeg prøvde å lirke meg unna, så jeg gikk og overlot til mannen å ta ei økt. Nå griner han igjen, så nå stikker jeg og pusser tennene. Lurer på hva som egentlig plager han, stakkar. Han sover jo nesten, bare griner.
Føles som om sommeren er herJa viktig når det endelig er fint vær [emoji4]
Blir ikke natta før mini har fått nok mat.. Vet aldri med han, når han er fornøydSnart natta på meg også nå[emoji1]
Hvor gammel er mini?Blir ikke natta før mini har fått nok mat.. Vet aldri med han, når han er fornøyd![]()
God nattKommet meg i senga endelig
Natta til deg ogsåGod nattSatser på det blir senga snart her og nå
![]()
Han er 6 uker nå i dagHvor gammel er mini?
Høres bra ut, frister ikke å bruke 10.000 på kun to ting [emoji23] skjønner det er dyrt altså men vil få best valuta for pengene, spesielt siden merke klær ikke blir "gammelt'Mye tilbud der
Får nok litt mer for den summen men kommer også an på om det er ekstra tilbudHøres bra ut, frister ikke å bruke 10.000 på kun to ting [emoji23] skjønner det er dyrt altså men vil få best valuta for pengene, spesielt siden merke klær ikke blir "gammelt'
Huff hva har skjedd med den?Den foten min altså,håper legen har tid på mandag
Ikke store minien daHan er 6 uker nå i dag![]()
Senga ja, skulle funnet den for 2 timer siden [emoji54] flink du er som greier å finne denKommet meg i senga endelig
Skjedde ettellerannet på fotballtrening i februarHuff hva har skjedd med den?
Haha tok tid her ogsåSenga ja, skulle funnet den for 2 timer siden [emoji54] flink du er som greier å finne den