I denne manglet bare en halv side som ikke manglet tekst. Bare litt tegninger.Det er frustrerende det, hvis det mangler tekst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I denne manglet bare en halv side som ikke manglet tekst. Bare litt tegninger.Det er frustrerende det, hvis det mangler tekst.
Sant nok.Mhm, men best når hun ikke er langt bak [emoji4]
Sikkert tiKasta ut allerede 4 ganger jeg [emoji87]
Kjempe.Magisk det....
Sånn kan det gå daVi har to
Men bare stelleplass/bleier på en så det blir av og til "ja, du får gjøre deg ferdig men vi må bytte bleie" eller "pottebehov innkommende" på den tiden hun faktisk brukte potta....
Ja greit å passe på ellers mister man mange innlegg [emoji54]
Hahaha. Gudene vet hva planer vi da har [emoji85] Blir ofte på sparket pga mannens jobb.Kan ta det i sommerferien [emoji6]
Ja ofte jeg får nordmenn, gjerne med en vanskelig dialekt [emoji23]Hmm.. Noen kunder må da dere andre forstå ;-)
[emoji23][emoji23][emoji23] Kaaanskje [emoji86]Kanskje du må bytte tilbake profilbildet da til Spyro? [emoji6]
Jeg også. Gammel vane liksom.Sikkert ti
Jeg er liiiiit treig med å godta at jeg må bruke noe annet...
Skal være det jaBv er vel faktisk bare en "kundetilpasset utgave" av tapatalk tror jeg
Prøver. Akkurat nå. Må sitte 35 min med farge i hår. Blir stille etter det da [emoji23]Dere må ikke alle bli stille når jeg leser på web for der ser jeg i alle fall ikke at jeg skravler alene!!
Nei det kommer ikke til å skje ihvertfall [emoji23]Sant nok.
Men da må vi andre skravle lite når hun ikke er her. Og det går jo ikke helt.
Er ikke helt stille men barna ville ikke i kommodene sine så måtte nesten mate dem før jeg løp videre [emoji23][emoji23][emoji23]Dere må ikke alle bli stille når jeg leser på web for der ser jeg i alle fall ikke at jeg skravler alene!!
Ville ikke i kommodene sine? Hvor store kommoder har dere? Og hvorfor må de inn i kommodene? [emoji23][emoji23][emoji23]Er ikke helt stille men barna ville ikke i kommodene sine så måtte nesten mate dem før jeg løp videre [emoji23][emoji23][emoji23]
Det kan jo være greit det også da [emoji4]Hahaha. Gudene vet hva planer vi da har [emoji85] Blir ofte på sparket pga mannens jobb.
Kanskje du skulle sagt at du ville ha Spyro lilla går [emoji7][emoji23][emoji23][emoji23] Kaaanskje [emoji86]
Hahaha [emoji85] Ei på eldrehjemmet har det faktisk [emoji14] Hu er råkul da [emoji7]Kanskje du skulle sagt at du ville ha Spyro lilla går [emoji7]