☆ Skravletråd Mai ☆

Magisk det....
Kjempe.

Jeg selv er faktisk rask. Mannen kan bruke en time på å stelle seg. Han har ikke hår en gang. Helt nedskrella det. Jeg trenger 30 min liksom. Ikke det en gang. [emoji23]

Dere må ikke alle bli stille når jeg leser på web for der ser jeg i alle fall ikke at jeg skravler alene!!

Vi har to

Men bare stelleplass/bleier på en så det blir av og til "ja, du får gjøre deg ferdig men vi må bytte bleie" eller "pottebehov innkommende" på den tiden hun faktisk brukte potta....
Sånn kan det gå da

Dere må ikke alle bli stille når jeg leser på web for der ser jeg i alle fall ikke at jeg skravler alene!!
Er ikke helt stille men barna ville ikke i kommodene sine så måtte nesten mate dem før jeg løp videre [emoji23][emoji23][emoji23]

Er ikke helt stille men barna ville ikke i kommodene sine så måtte nesten mate dem før jeg løp videre [emoji23][emoji23][emoji23]
Ville ikke i kommodene sine? Hvor store kommoder har dere? Og hvorfor må de inn i kommodene? [emoji23][emoji23][emoji23]

Mørkelilla og sidecuts blir det. Bra jeg ikke er kresen haha. Blir nok bra tenker jeg :D

Back
Topp