Så bra da.Det er helt fantastisk.
Ved tanke på dugnaden i dag hvor jeg må være ute så kunne det ikke vært bedre
Her driver sola og jobber med å få bort tåka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da.Det er helt fantastisk.
Ved tanke på dugnaden i dag hvor jeg må være ute så kunne det ikke vært bedre
Å bli pjusket? Nei, det kiler bare! Jeg pleier å be mannen tegne på meg med penn når jeg vil ha litt kos![]()
Det er jo litt fint da. At man kan stole på at ronja svarer alltid.Ja for hun faller noen ganger veldig langt bak så enig der men på den andre siden så svarer hun på spm man gir henne [emoji6]
Ja, og vi er ratt oppe halv 6 flere dager, men blir bare tull hvis ho blir lagt før den gamle tia[emoji85]
Høres ut som om du planlegger å glemme [emoji13]Vi får se hva jeg husker [emoji23][emoji274]
Er ikke vår lenger nå vet dere.
Klokken er snart halv tolv og døren til terrassen er fremdeles åpen.
Akkurat det gir meg mer sommer-følelse
Ja spesielt når han også skal være vikarierende apoteksjef snart [emoji54]Kan bli travelt for ham...
Møter
Lege
Sykehus
Kamp
+++
Ja. For barn med migrene er det ifølge papirene jeg fikk hos legen slik at de nesten alltid blir bedre av å sove.Uff ja. Så trist situasjon
Bra ungen er bedre i hodetHjelper med søvn ♡
Nei god natt. Sur nå. Ble akkurst logga av IGJEN. Nå gidder jeg ikke mer av det faktisk. Håper appen er bedre i morgen.
Natta folkens [emoji4][emoji4]
Den er veldig lik bv så lett å bruke [emoji4]Må vurderes når jeg får litt tid.
Kos deg!Frisøren om 27 minutter![]()
Gooood morgen [emoji4]God morgen alle sammen[emoji259]
Det gjør du absolutt!!Vel, har jo egentlig ikke hatt skravletid hittil i måneden men likker veldig godt an til å ikke ha hatt tid...
Veldig godt.
Og når jeg er der med ungene... Vi har lest Martin og den rosa paraplyen veldig mange ganger. Denne gangen var det byttet til lotta overnatter i barnehagen. (bøker biblioteket kasserer tror jeg, for de mangler stortsett alltid deler av en side. Men ikke tekst da som var borte
Mhm, men best når hun ikke er langt bak [emoji4]Det er jo litt fint da. At man kan stole på at ronja svarer alltid.
Kos dere i varmen[emoji1]
I morgen skal det snu...[emoji15]
Magisk det....Mannfolk og barn er like på det viset føler jeg [emoji87]
Kos deg på dugnad idag [emoji4]Nei, da må jeg komme meg avgårde