God morgen. Eller noe sånnGod morgne alle sammen
Jeg logges ut av appen mellom nesten hvert innlegg så det blir ikke postet. Tvunget over på web
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Eller noe sånnGod morgne alle sammen
Jeg blir ikke eldre etter at jeg ble voksen tror jeg13 år sammen her, gift i 2.
Og jeg er nesten like ung enda, rart med det.![]()
Jeg sleit lenge, etter godt over et år så jeg på tv og da endelig var det normalt [emoji23] men ikke kom hit og snakk skånsk [emoji54]
Mannen derimot har ingenting problemer med ulike dialekter og forstår godt nordmenn, svensker og dansker [emoji54]
Så de vi ikke forstår på jobb sender vi til han [emoji23] som jeg får norske kunder iblant [emoji6]
Ja, her har jo dette vært "hjemme" i 32 år.. Selv om jeg ikke bodde der selv de siste årene, har det alltid vært hjemme..Klart, har man bodd "hele oppveksten" på ett sted. Jeg har vokst opp med å flytte mye, men har liksom ett hus vi bodde i sånn 6 år, så det er liksom barndomshjemmet. Tanta mi bor der nå, og de har pusset opp og bygd ut så det er vanskelig å få noe følelse inne, alt er annerledes, men når jeg er utenfor får jeg en sånn rar og nostalgisk følelse i kroppen.
UffGrusomt i grunn
Sliter jeg også. På web nå. Tapatalk har jeg ikke prøvd utJeg sletta appen og gikk over til tapatalk!
Jeg har lenge hvert irritert over å bli kastet ut selvom jeg ikke har blitt avlogget da. Men nå fikk jeg ikke svart engang så orket ikke mer!
Ja, jeg har og store problemer med å godta det.. Hadde liksom aldri falt meg inn at de skulle finne på å kjøpe seg leilighet istedenfor.. Men skjønner jo at det blir mye for dem å holde vedlike med stort hus og diger hage..Mine foreldre flyttet dit min mor bor nå (enke) cirka en måned før jeg ble unnfanget.
For meg virker det uvirkelig at dette huet noengang skal bli solgt.
Min mor snakker om å selge å kjøpe leilighet, men hjernen min nekter å godta....
Det håper virkelig jeg ogSå skummelt. Håper det er noen som tar godt vare på det som kjøper det da. Så dem ikke lar det forfalle. For det er trist det.
Ja, veldigHuff ja det føles sikkert veldig rart
Vi har ei 14 år gammel pincher-tispe som vi har hatt siden hun var 7. Opprinnelig, og juridisk, er det svigerfar sin hund men pga allergi hos hans yngste datter flyttet hun til oss. (svigerfar har begynt på nytt med ny samboer nemlig og har barn som er på alder med våre to eldste...)Satser på at ting blir bedre, og så får dere kose masse med hunden mens dere har den.Hvilken rase er det?
Hehe.De har en lærer som har sansen for gammel musikk visstnok. Hu kom hjem en dag og spurte helt seriøst om jeg hadde hørt Barbie girl.
Selvsagt sa jeg. Den var jo ny når jeg var lita [emoji23]
Glukosebelastning... Sitte der i to timer.... Kvalm... Gjort det to ganger....Håpløst! Holdt på å bli gæren når jeg var gravid og var der maaaange ganger på kort tid[emoji85]
Foretrekker å være på web, jegGod morgen. Eller noe sånn
Jeg logges ut av appen mellom nesten hvert innlegg så det blir ikke postet. Tvunget over på web
Klarte du det?Ok. Når klokka slår 0000. DA stikker jeg. Æresord.
Vi har mye på lista i vår bhg i årEr det så mye å gjøre? De to gangene det var dugnad her, var det bestemte oppdager som var årsaken. Ene gangen ble det bygd vognskur. Andre gangen ble utelekene malt opp.![]()
Veldig godt.Godt vi har slik smarttelefon[emoji6]
God morgenGod morgne alle sammen
Det gjør ikke jeg, for da sliter jeg med å få med meg alt. Med varsel får jeg sett sitater men faller utav hvor jeg var når jeg vil lese "alt".Foretrekker å være på web, jeg
Nope er ikke det men blei bedre etterhvert daUffer ikke mye kjekt, nei..