Er bare litt frustrerende noen ganger når beskjeden kommer under en uke før reise.Det var da bra hvertfall. Godt å ha kontroll![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare litt frustrerende noen ganger når beskjeden kommer under en uke før reise.Det var da bra hvertfall. Godt å ha kontroll![]()
Forstår jeg godt. Greit å ha litt lengre tid på segEr bare litt frustrerende noen ganger når beskjeden kommer under en uke før reise.
Uuh. Hvilken kjole da?Da har jeg fått shoppet kjole til meg og frøkna, og bukser til eldste.
Hva skal jeg gjøre den neste timen?
Hihi ja. Håper jeg også. Jeg er dedd i nesa nå [emoji23][emoji23][emoji85]
Krysser alt vi har. Bra den er bedre hvertfall [emoji1]
En stripete på LindexUuh. Hvilken kjole da?![]()
Så diggHurra hurra!
Takk for detGod helg[emoji2]
Så heldig du erLanghelg passet meg i grunn fint nå
HeldiggriserSlitsomt[emoji28] bank i bordet ingen allergi her[emoji4]
Søvn og frisk luft er god medisinUtrolig hva litt søvn og luft gjør[emoji1] Fortsatt uggen, men satser på at litt mat fikser det[emoji4]
Så herlig daEn stripete på Lindex
Ikke sant? Ikke feil hvertfallLanghelg passet meg i grunn fint nå
Ååh, kjiptAner ikke når storesøster var oppe, men hun vekket ikke pappaen sin, og han hørte ikke vekkeklokka, så hun rakk ikke bussen, igjen
Åneida.. Skulle jo på jobb [emoji14]Å nei, det er jo midt på natta [emoji54] håper dere fikk sovet noe mer da
Oooh, heldig du!Så flink du er!![emoji1][emoji122]
Jeg hadde en super dag med frisør og shopping[emoji2] og grilling på ettermiddagen[emoji2]
Godt spørsmål.. [emoji14]Hvordan er det mulig?![emoji23]
Får vi se resultatet?