>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra daJa hihi ørene var ikke like skjønn på den. Så var katten rosa. Likte grå bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daJa hihi ørene var ikke like skjønn på den. Så var katten rosa. Likte grå bedre![]()
Alltid det du
Kos deg
Hehe vi har en del Smoothie is og det holder [emoji6]
Tenker å bare bruke gjennomsiktig idag [emoji4]
Ja[emoji4] det er jo det, bare ikke alltid det passer like godt. Men nå passe det heller ikke å vente så da ble det slik[emoji28]
Å nei, det er jo midt på natta [emoji54] håper dere fikk sovet noe mer daGoood morgen folket!
Idag var F morgenfugl.. Oppe før 5![]()
Ja... også i dag som jeg kunne sove lenge...Ååh, folk altså!
Ohoi, her har mannen blitt syk også[emoji29] og han har fått ordentlig mannesyken stakkar. Så da blir det og pleie to sjuklinger i morra.
Alle lagt seg tidlig i dag eller?[emoji87] Vært stille hver gang jeg har hatt tid til å skravle i dag jo[emoji28]
Fordi du tidligere har sagt at du har støv på hjernen![]()
Da var damene dratt
Har kost meg masse
Håper du sov godt
Hepp! Hatt en fin dag?
Nå har jeg jogga!![]()
God morgen. La meg tidlig. Men mannen ved min side fant ikke en god stilling så han lå å vridde seg før han gikk ned på sofaen og prøvde der. Jeg våkna litt til. Men så en episode av Greys heller. Tenkte at gikk jeg inn her var løpet kjørt [emoji23]
God morgen
Oppe kl 6,nå er jeg på jobb
Søstra mi har konfirmant. Så vi lager koldtbordet selv. For øyeblikket har det kosta hu 4.500 kr i mat og ikke rett under 13.000 kr for å ha andre til å lage [emoji14]
Ja hihiSå bra da![]()