>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God morgen. Ha en fin dagGod morgen
Oppe kl 6,nå er jeg på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Ha en fin dagGod morgen
Oppe kl 6,nå er jeg på jobb
Ja.. Rare greierHaha. Ja de er alltid omvendt når helga kommer/er [emoji14]
Ahh... kjipt! Jeg elsker morsomme drømmer [emoji1]Sov godt men drømte ikke morsomt![]()
Hun får gått, bare lite og hardt og vondt å få ut
Nå fikk hun ut mer i går enn på lenge så jeg aner håp
Goood morgen folket!
Idag var F morgenfugl.. Oppe før 5![]()
Ingen aning men vi kjøper ofte bøker eller spill![]()
Følger etter snart, skal bare fullføre episoden jeg ser på.
Så flink du er [emoji4]
Tenkte jeg skulle fått beina barbert i dag gitt. Fått på ett skjørt gjerne. Meldt så varmt og fint atte.
Først legen i dag kl 10. Så bort til søstra mi og hjelpe hu med resten av maten vi skal lage. Blir nok så bra atte![]()
Hva ser du på?
Uff da. Hvorfor ikke??
Igrunn ikke jeg heller, og våknet med ett brak for en time siden. Gøy med naboer som lager leven før kl 6 om morgenen..
God morgen. La meg tidlig. Men mannen ved min side fant ikke en god stilling så han lå å vridde seg før han gikk ned på sofaen og prøvde der. Jeg våkna litt til. Men så en episode av Greys heller. Tenkte at gikk jeg inn her var løpet kjørt [emoji23]
Velkommen i tråden
ble vist ikke gjennomsiktig allikevel men veldig uvant [emoji54]![]()
God bedring til de sykegår inderlig håpe han ikke stryker med da [emoji23]
Åh blir som et lite barn når det gjelder pakker. Onsdag kom det 2 i postkassen og i går 3 ( hentet 2 og 1 i postkassen) venter på 2 til hihi . God morgen forresten![]()
Søstra mi har konfirmant. Så vi lager koldtbordet selv. For øyeblikket har det kosta hu 4.500 kr i mat og ikke rett under 13.000 kr for å ha andre til å lage [emoji14]Skal dere ha et arrangement eller noe?
Pleier å barbere leggene til helga, så blir i dag her også [emoji4]