☆ Skravletråd Mai ☆

Tenkte jeg skulle fått beina barbert i dag gitt. Fått på ett skjørt gjerne. Meldt så varmt og fint atte.

Først legen i dag kl 10. Så bort til søstra mi og hjelpe hu med resten av maten vi skal lage. Blir nok så bra atte :)

Hun får gått, bare lite og hardt og vondt å få ut

Nå fikk hun ut mer i går enn på lenge så jeg aner håp

Uff, slet litt med der dette svangerskapet, ble avhengig av en jevn tilføring av linfrø [emoji23] ellers er jeg vant til å ha en velsignet god fordøyelse. Det er en simpel fornøyelse [emoji23]

Goood morgen folket!
Idag var F morgenfugl.. Oppe før 5 :(

Aner ikke når storesøster var oppe, men hun vekket ikke pappaen sin, og han hørte ikke vekkeklokka, så hun rakk ikke bussen, igjen

Tenkte jeg skulle fått beina barbert i dag gitt. Fått på ett skjørt gjerne. Meldt så varmt og fint atte.

Først legen i dag kl 10. Så bort til søstra mi og hjelpe hu med resten av maten vi skal lage. Blir nok så bra atte :)

Skal dere ha et arrangement eller noe?

Pleier å barbere leggene til helga, så blir i dag her også [emoji4]

I dag er det veiedag på slankekrigen, passer på å amme leeenge i senga før jeg står opp for å veie meg [emoji51]

Hva ser du på?

Shameless. Syns det er kjempebra, men nærmer meg slutten på det som er på netflix nå. Så irriterende når det har gått tre sesonger til. Skal se om jeg får sett på annet vis, for eksempel en gratismnd med showtime eller noe, hvis det går an. :p

God morgen. La meg tidlig. Men mannen ved min side fant ikke en god stilling så han lå å vridde seg før han gikk ned på sofaen og prøvde der. Jeg våkna litt til. Men så en episode av Greys heller. Tenkte at gikk jeg inn her var løpet kjørt [emoji23]

Må kanskje få sett siste sesongen... har falt helt av, jeg som har eeelsket greys! Syns de burde legge opp snart, ærlig talt. :p

Åh blir som et lite barn når det gjelder pakker. Onsdag kom det 2 i postkassen og i går 3 ( hentet 2 og 1 i postkassen) venter på 2 til hihi . God morgen forresten ;):)

Åh blir som et lite barn når det gjelder pakker. Onsdag kom det 2 i postkassen og i går 3 ( hentet 2 og 1 i postkassen) venter på 2 til hihi . God morgen forresten ;):)

Hva har du fått? I perioder får jeg så mye pakker at postmannen hadde kommentert til mannen at han trodde jeg fikk mest i bygda [emoji23][emoji23]

Fikk et par nye sminkeprodukter denne uka, skal teste i dag. [emoji847]

Skal dere ha et arrangement eller noe?

Pleier å barbere leggene til helga, så blir i dag her også [emoji4]
Søstra mi har konfirmant. Så vi lager koldtbordet selv. For øyeblikket har det kosta hu 4.500 kr i mat og ikke rett under 13.000 kr for å ha andre til å lage [emoji14]

Back
Topp