☆ Skravletråd Mai ☆

Ja vanskelig å gjette seg til str, men kjøp et sted som er flinke på returnere går det jo oftest bra [emoji4]

Syns egentlig alle er flinke til å bytte. :) Må selv bytte i morgen, fikk enda en gave til lillemann, men har allerede mange heldrakter i den størrelsen, så skal se om de har større str, eller evt bytte til strømpebukser. eller noe :)

7b957f56c94c54a9d6b3e9c4261d2af9.jpg
ble vist ikke gjennomsiktig allikevel men veldig uvant [emoji54]

Fin farge :)

Syns egentlig alle er flinke til å bytte. :) Må selv bytte i morgen, fikk enda en gave til lillemann, men har allerede mange heldrakter i den størrelsen, så skal se om de har større str, eller evt bytte til strømpebukser. eller noe :)
Hørt om noen som ikke er men ikke opplevd selv da [emoji4]

Hvert stille idag, eller når det var liv her var jeg opptatt [emoji54]
Vært stille i denne tråden i dag. Var sikker på den skulle passere 3000 innlegg.. men den gang ei.
Satser på mad skravling og minst 1000 innlegg her i morgen [emoji7] [emoji23] [emoji1]

Takk, godt synlig da [emoji54]

Ja, når man ikke er vant så er det rart! Jeg går aldri med farger på neglene selv. :p Og har egentlig SÅÅ lyst til å finne en rød leppestift som passer meg, men føler det bare LYSER og jeg er livredd for å få utfor eller på tennene eller noe, og alt folk kommer til å se er at jeg har lekt med leppestift og ikke kan det. :D

Vært stille i denne tråden i dag. Var sikker på den skulle passere 3000 innlegg.. men den gang ei.
Satser på mad skravling og minst 1000 innlegg her i morgen [emoji7] [emoji23] [emoji1]
Ganske nært 3000 da [emoji4]
Og imorgen er ikke jeg her så mye ihvertfall. Hjemme alene med begge barna og vi skal ut [emoji4]

Ja, når man ikke er vant så er det rart! Jeg går aldri med farger på neglene selv. [emoji14] Og har egentlig SÅÅ lyst til å finne en rød leppestift som passer meg, men føler det bare LYSER og jeg er livredd for å få utfor eller på tennene eller noe, og alt folk kommer til å se er at jeg har lekt med leppestift og ikke kan det. :D
Speil og god tid så hadde det sikkert sett veldig bra ut [emoji4]
Men uvant ja, tar nok tid før jeg blir vant til det men merker mannen liker det da [emoji6]

Back
Topp