Ja vanskelig å gjette seg til str, men kjøp et sted som er flinke på returnere går det jo oftest bra [emoji4]
Syns egentlig alle er flinke til å bytte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vanskelig å gjette seg til str, men kjøp et sted som er flinke på returnere går det jo oftest bra [emoji4]
ble vist ikke gjennomsiktig allikevel men veldig uvant [emoji54]![]()
Hørt om noen som ikke er men ikke opplevd selv da [emoji4]Syns egentlig alle er flinke til å bytte.Må selv bytte i morgen, fikk enda en gave til lillemann, men har allerede mange heldrakter i den størrelsen, så skal se om de har større str, eller evt bytte til strømpebukser. eller noe
![]()
Takk, godt synlig da [emoji54]Fin farge![]()
Sov godt og drøm noe morsomt!Hjemme igjen, snart sovetid
Jaja, sånn kan det gå..Tja strålende med unntak av 10 min hvor målene bare rant inn
God bedring til de sykeOhoi, her har mannen blitt syk også[emoji29] og han har fått ordentlig mannesyken stakkar. Så da blir det og pleie to sjuklinger i morra.
Jeg får ikke sove... igjen.. typisk at når jeg vet at jeg kan sove lenge i morgen så går jeg aldri å legger meg.. blir sånn nstterangler [emoji1]Alle lagt seg tidlig i dag eller?[emoji87] Vært stille hver gang jeg har hatt tid til å skravle i dag jo[emoji28]
3 lag?? Hvorfor så mange?God Natt snuppa [emoji173]️
Jeg skal igjennom 3 lag til neglelakk
Vært stille i denne tråden i dag. Var sikker på den skulle passere 3000 innlegg.. men den gang ei.Hvert stille idag, eller når det var liv her var jeg opptatt [emoji54]
Flinka!!!!Hepp! Hatt en fin dag?
Nå har jeg jogga!![]()
God bedring! Ikke fått med meg at du er syk jeg. Hvordan syk er du? Hjelper det om jeg blåser på litt?Lov å håpe
Mindre vondt her nå så håper jeg er normal i morgen![]()
Den har vært her. Den irriterende dritten...Isbilen har jeg ikke sett enda i år
Takk, godt synlig da [emoji54]
Neglene mine knekker fort så bruker neglelakk som forsterker men svake negler behøver en del lag3 lag?? Hvorfor så mange?
Ganske nært 3000 da [emoji4]Vært stille i denne tråden i dag. Var sikker på den skulle passere 3000 innlegg.. men den gang ei.
Satser på mad skravling og minst 1000 innlegg her i morgen [emoji7] [emoji23] [emoji1]
Speil og god tid så hadde det sikkert sett veldig bra ut [emoji4]Ja, når man ikke er vant så er det rart! Jeg går aldri med farger på neglene selv. [emoji14] Og har egentlig SÅÅ lyst til å finne en rød leppestift som passer meg, men føler det bare LYSER og jeg er livredd for å få utfor eller på tennene eller noe, og alt folk kommer til å se er at jeg har lekt med leppestift og ikke kan det.![]()
Kjør på! Den er ganske så lekker ja [emoji1]Kaaanskje jeg også skal stikke nesen innom denne tråden, hvis jeg skal ha en sjangs til å vinne den stelleveska, haha [emoji14] Har såå lyst på den!![]()
God bedring til tuppa [emoji1]Ja, så håper tuppa er feberfri i morra så vi får lufte oss litt[emoji4]
Lurt, gøy og til tider hektisk. Ogaå blir man kjent med andre og får nye venner [emoji1] [emoji1]Skravle her er lurt da ja![]()