☆ Skravletråd Mai ☆

Kaaanskje jeg også skal stikke nesen innom denne tråden, hvis jeg skal ha en sjangs til å vinne den stelleveska, haha :p Har såå lyst på den! :p

Ohoi, her har mannen blitt syk også[emoji29] og han har fått ordentlig mannesyken stakkar. Så da blir det og pleie to sjuklinger i morra.
Oi da.

Hørtes slitsomt ut

Alle lagt seg tidlig i dag eller?[emoji87] Vært stille hver gang jeg har hatt tid til å skravle i dag jo[emoji28]
Satt i telefon med min bror ang det møtet jeg ikke var på. Og litt annen prat :-)

Så bra[emoji4]
Hvordan gikk det i dag?
Dagen i dag
Snuppa har vært 7 timer hos min mor, og de har kost seg begge to
Mellomste har fått medisin mot forstoppelse.
Jeg har fått satt inn spiral og har vondt i magen men det bedrer seg så de blir sikkert bra på sikt
Møtet jeg ikke gikk på inneholdt ikke mye nytt og det er stor sannsynlighet for ny skole om ca tre år!
Og nå har jeg lagt meg med lillemor som trengte mamma

Ikke godt det nei, men godt å ha en så god mann :-)

Og sparer det meg for mensen i noen år er det jo verd det å ha vondt i dag.
Det er sant [emoji4]satser på at det blir bedre imorgen [emoji4]

Ja, da er detta plassen og være[emoji6]

Har liksom oppfattet det :p ikke bare bare å skulle henge med her inne når jeg ikke får opp varsel om noen siterer meg da, men får bare sjekke ofte :p

Dagen i dag
Snuppa har vært 7 timer hos min mor, og de har kost seg begge to
Mellomste har fått medisin mot forstoppelse.
Jeg har fått satt inn spiral og har vondt i magen men det bedrer seg så de blir sikkert bra på sikt
Møtet jeg ikke gikk på inneholdt ikke mye nytt og det er stor sannsynlighet for ny skole om ca tre år!
Og nå har jeg lagt meg med lillemor som trengte mamma

Hadde bare vondt et døgns tid da jeg fikk satt inn, blir sikkert bedre :) håper mellomste får gått på do nå da, lenge siden sist? Ikke kult når man ikke får gått!

Back
Topp