Så bra
Er du her fortsatt[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra
Jepp. God å haSnill mann
Oi da.Ohoi, her har mannen blitt syk også[emoji29] og han har fått ordentlig mannesyken stakkar. Så da blir det og pleie to sjuklinger i morra.
Jepp.. Noen glemmer visst at de skal ha foreldresamtaler![]()
Satt i telefon med min bror ang det møtet jeg ikke var på. Og litt annen pratAlle lagt seg tidlig i dag eller?[emoji87] Vært stille hver gang jeg har hatt tid til å skravle i dag jo[emoji28]
Kaaanskje jeg også skal stikke nesen innom denne tråden, hvis jeg skal ha en sjangs til å vinne den stelleveska, hahaHar såå lyst på den!
![]()
Oi da.
Hørtes slitsomt ut
Godt jeg ikke var alene da, dårlig planlegging av de andre [emoji23]Akkurat slik jeg har hatt det i dag også[emoji15]
Og maten var en hit? [emoji4]Da var damene dratt
Har kost meg masse
Dagen i dagSå bra[emoji4]
Hvordan gikk det i dag?
Skravle her er lurt da jaKaaanskje jeg også skal stikke nesen innom denne tråden, hvis jeg skal ha en sjangs til å vinne den stelleveska, haha [emoji14] Har såå lyst på den!![]()
Det er sant [emoji4]satser på at det blir bedre imorgen [emoji4]Ikke godt det nei, men godt å ha en så god mann![]()
Og sparer det meg for mensen i noen år er det jo verd det å ha vondt i dag.
Det blir nok godt for dereJa, så håper tuppa er feberfri i morra så vi får lufte oss litt[emoji4]
Ja, da er detta plassen og være[emoji6]
Skravle her er lurt da ja![]()
Den vil jeg også har [emoji54]Kaaanskje jeg også skal stikke nesen innom denne tråden, hvis jeg skal ha en sjangs til å vinne den stelleveska, haha [emoji14] Har såå lyst på den!![]()
Dagen i dag
Snuppa har vært 7 timer hos min mor, og de har kost seg begge to
Mellomste har fått medisin mot forstoppelse.
Jeg har fått satt inn spiral og har vondt i magen men det bedrer seg så de blir sikkert bra på sikt
Møtet jeg ikke gikk på inneholdt ikke mye nytt og det er stor sannsynlighet for ny skole om ca tre år!
Og nå har jeg lagt meg med lillemor som trengte mamma
Satt i telefon med min bror ang det møtet jeg ikke var på. Og litt annen prat![]()
Godt jeg ikke var alene da, dårlig planlegging av de andre [emoji23]