☆ Skravletråd Mai ☆

Jøss, så flinke dere er!![emoji1]
Mulig jeg dukker opp i den konfirmasjonen![emoji12]
Hihi. Potetsalaten smakte vi på. NOM [emoji23][emoji41][emoji56]

Krysser fingre for det[emoji4] smertestillende tar vel det verste?
Tja, aner ikke hvordan det ville være uten smertestillende, jeg tok som et råd jeg hadde fått paracet før timen jeg... Og ibux når mannen kom hjem.

Jeg får irriterende nok menssmerter (og rier) i musklene på framsiden av lårene. Ds kjennes jeg på en måte så sliten... I tillegg til i magen selvsagt.

Kjennes litt ut som dag 1 av mensen med smertestillende. Så antar det ville vært vondere uten.

Mens har jeg ikke hatt på et par år. Og kan nå egentlig godt tenke meg å ikke plages så mye mer med det de neste årene heller.

Så rart. Håper de dukker opp igjen snart :-) og snill pappa som kjøper is da :D
Ja veldig rart, bare glad det ikke skjedde med vinterskoene! [emoji54]
Jaja snill pappaen som ber henne ta med seg mamma ut for å kjøpe is

Tja, aner ikke hvordan det ville være uten smertestillende, jeg tok som et råd jeg hadde fått paracet før timen jeg... Og ibux når mannen kom hjem.

Jeg får irriterende nok menssmerter (og rier) i musklene på framsiden av lårene. Ds kjennes jeg på en måte så sliten... I tillegg til i magen selvsagt.

Kjennes litt ut som dag 1 av mensen med smertestillende. Så antar det ville vært vondere uten.

Mens har jeg ikke hatt på et par år. Og kan nå egentlig godt tenke meg å ikke plages så mye mer med det de neste årene heller.

Hadde vært deilig å slippe unna mensen ja[emoji2] det er luksus det!

Ja, rett tidspunkt, jeg var der til og med i veldig god tid [emoji14] Men det var for mini var sulten, hadde ikke lyst å vandre på kjøpesenter mens vi ventet [emoji14]
Gikk greit det, ingen av oss som sa så mye, i grunn :p
Blir sikkert bedre etterhvert [emoji4]

Snille mannen tolket mitt "gleder meg til ny paracet kl 21, ibux har vi ikke" sånn at han kom hjem med ibux og potetgull....
Så god mann du har [emoji173]️
Men ikke godt å ha vondt

Back
Topp