Ja.. Kunne jo brukt den tiden på så mye annet![]()
Helt klart[emoji849] var det trege foreldre??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Kunne jo brukt den tiden på så mye annet![]()
Håper det. 1-2 døgn sa legen. Det er helt greit om det er borte når jeg våkner synes jeg ;-)
Hihi. Potetsalaten smakte vi på. NOM [emoji23][emoji41][emoji56]Jøss, så flinke dere er!![emoji1]
Mulig jeg dukker opp i den konfirmasjonen![emoji12]
Ja. Kanskje militærduden er Channing Tatum da [emoji23]Haha, slitsomt om det hadde vært virkelig![]()
Ja, det er digg! Må jo koble ut og drikke litt kaffe innimellom [emoji14]
Der sover endelig lille F!
Så skulle man liksom ut og jogge..
Trenger en stor haug med motivasjon.. [emoji14]
Tja, aner ikke hvordan det ville være uten smertestillende, jeg tok som et råd jeg hadde fått paracet før timen jeg... Og ibux når mannen kom hjem.Krysser fingre for det[emoji4] smertestillende tar vel det verste?
På en måte, for han hadde det veldig gøy på det nye laget sitt, og de spilte veldig bra. Men tapte 4-5.. Ene målet var selvmål..
Det er bra å lese. På en måte [emoji14] Hahaha. Da føler jeg meg bedre hvertfall hihi
Haha, det er så typisk[emoji23]
Ekkelt med så høy feber[emoji20]
Inn, ut. Hente i bhg. Hente hos mamma. Hjemme
Glad jeg bestemte meg for å ikke gå på det møtet som er om et kvarter...
Ja vært herligPerfekt å ha hatt fri disse dagene[emoji1]
Kos deg på jobb i morgen!
Ja veldig rart, bare glad det ikke skjedde med vinterskoene! [emoji54]Så rart. Håper de dukker opp igjen snartog snill pappa som kjøper is da
![]()
Hihi. Potetsalaten smakte vi på. NOM [emoji23][emoji41][emoji56]
Tja, aner ikke hvordan det ville være uten smertestillende, jeg tok som et råd jeg hadde fått paracet før timen jeg... Og ibux når mannen kom hjem.
Jeg får irriterende nok menssmerter (og rier) i musklene på framsiden av lårene. Ds kjennes jeg på en måte så sliten... I tillegg til i magen selvsagt.
Kjennes litt ut som dag 1 av mensen med smertestillende. Så antar det ville vært vondere uten.
Mens har jeg ikke hatt på et par år. Og kan nå egentlig godt tenke meg å ikke plages så mye mer med det de neste årene heller.
Blir sikkert bedre etterhvert [emoji4]Ja, rett tidspunkt, jeg var der til og med i veldig god tid [emoji14] Men det var for mini var sulten, hadde ikke lyst å vandre på kjøpesenter mens vi ventet [emoji14]
Gikk greit det, ingen av oss som sa så mye, i grunn![]()
Det stemmer[emoji28] endte opp i dusjen begge to.
Det er det, så godt når den er så si borte nå[emoji4]
Så god mann du har [emoji173]️Snille mannen tolket mitt "gleder meg til ny paracet kl 21, ibux har vi ikke" sånn at han kom hjem med ibux og potetgull....