Ødelagt fot også. Så løper vel ikke så kjapt enda. [emoji8]
Skal snart legge meg jeg.![]()
Løper heller sakte for å si det sånn[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ødelagt fot også. Så løper vel ikke så kjapt enda. [emoji8]
Skal snart legge meg jeg.![]()
Fantastisk alt man lærer på sine eldre dager![]()
Joda. Problemet da er han snorksover og jeg må sovne i det [emoji23]
Ikke akkurat slik jeg følte meg når jeg peste opp bakkene på Brånåsen![]()
Takk! Åhh hællandussen! Ja, føler meg veldig klar for dette nåGratulerer så mye.
Det er drøyt to år siden jeg fikk en positiv test. Og den lille spiren er min yngste datter på 16 mnd.![]()
Det ble det i dag gitt [emoji23] Blir nok bedre når han sover godt. Han sov ikke godt i natt visstnok
Åååå, jaMen følelsen var sikkert bedre etter en dusj?[emoji1]
Ser for meg de søte små blå øynene med krokodilletårer om jeg hadde sagt jeg gikk uten de. Herligheten. Skulle tro en stjal jula fra de [emoji23]
Så lenge som dette har vart ja. Uff. Alt bortviska. Vært her siden januar 06 jeg gitt [emoji87]
Skulle hatt 30 innlegg til i dag
Jøss, jeg ligger på topp 5, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde
Får nyte det så lenge det varer![]()
Ja, det skal jeg gjøreDet er ille når man håper på funn, selvom det ikke er så hyggelig.
Gjorde faktisk ikke det.Så moro da[emoji1] du lå ofte der før[emoji6]
Klatra 3 plasser i dag
Jøss
På forrige oppdatering har du 52 innlegg under 3. plassen, og 12 innlegg over 5. plassen
Dere kan jo bare prøve![]()
Ja, jeg håper jeg slipper oppkast altså! Jeg har helt nojja for det! Jeg pleier besvime hvis jeg blir så kvalm at jeg holder på å kaste opp
Hadde du riktig tidspunkt da?Hehe, nei, sant.. [emoji14] Måtte dobbeltsjekke at jeg hadde riktig tidspunkt, og der sto det jo hva det var![]()
Hehe, greit å ha noe som passer ja[emoji12]