>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Mye mer enn hva jeg orker [emoji14] Du så fresh ut hvertfallHar som regel bare på meg maskara, får ikke tid til annet om morgenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye mer enn hva jeg orker [emoji14] Du så fresh ut hvertfallHar som regel bare på meg maskara, får ikke tid til annet om morgenen.
Føler jeg også. Men han har vært utav huset i 12 timer på jobb. Mens jeg har daffa med hodet og kropp i hele dag. Tror han har vansker med å sette seg inn i min situasjon når han er sliten også. Så da glemmer han seg litt ut og lurer på hvor maten blir av på en måte.
Basert på virkelighet eller bare oppdikta? [emoji1]Drama
Får dårlig samvittighet om jeg går på strand uten barn [emoji23][emoji23] Så ender selvsagt med hver gang.
Ikke akkurat slik jeg følte meg når jeg peste opp bakkene på BrånåsenDu er sexy snuppa!![emoji7] flott dame!
Det ble det i dag gitt [emoji23] Blir nok bedre når han sover godt. Han sov ikke godt i natt visstnokDa får du forklare det for ham skikkelig[emoji4] ellers får han bestille litt mat og ta med seg hjem?!
Ser for meg de søte små blå øynene med krokodilletårer om jeg hadde sagt jeg gikk uten de. Herligheten. Skulle tro en stjal jula fra de [emoji23]Samme her![emoji23]
Ja tenk så kjedelig om ingen skreiv her![]()
Sminker meg alltid før trening jegMye mer enn hva jeg orker [emoji14] Du så fresh ut hvertfall![]()
Bare oppdiktaBasert på virkelighet eller bare oppdikta? [emoji1]
Så lenge som dette har vart ja. Uff. Alt bortviska. Vært her siden januar 06 jeg gitt [emoji87]Da hadde vi nok ikke hatt noe forum....[emoji15]
Har plass andre steder mer gjemt til alt det der jeg [emoji54]
Med full pakke da? Altså absolutt alt? Du er god. Jeg føler alt bare renner nedover jeg [emoji85]Sminker meg alltid før trening jeg![]()
Ok. Er den god til nå da?Bare oppdikta
Det klarer du fint [emoji38]Skulle hatt 30 innlegg til i dag
Men du er for trøtt?Skulle hatt 30 innlegg til i dag
Godt vi er to. Alt bra med deg, Kengu?Samme her
Føler meg freshere nå som jeg har vært i dusjenMye mer enn hva jeg orker [emoji14] Du så fresh ut hvertfall![]()
Jepp. Skal vi bare slutte med en gang?Føler det er en typisk kvinne greie egentlig [emoji54]