☆ Skravletråd Mai ☆

Men det er jo sant da [emoji23] Uten alle de forskjellige individene her hadde det vært fryktelig kjedelig. Så ergo. Alle er viktige [emoji170] Med alle sine meninger og skravling.

Come join us [emoji1][emoji1]
Sant sant :D

Mest sannsynligvis håret og jaja det er da spesielt nok i seg selv, resten ser ok ut men forferdelig når jeg går turer [emoji23]
Håret?
Du hadde på deg en lys hijab (eller hvordan det nå skrives)

Skrudde av lyden jeg[emoji6] og ikke vises det hvis jeg ikke er inne på appen[emoji4]
Jeg og ble sprø av pipinga....
Også på ting jeg allerede hadde svart på timer før liksom. Nei. Da blir en irritert. Husker hvor jeg går. Så sjekker bare ofte rundt her da [emoji14]

Enig[emoji4] til tross for at den henger i hytt og dynevær og varseler som kommer, ikke kommer, kommer flere timer etter....[emoji85][emoji23]
For meg funker det å oppdatere hver gang jeg skriver et innlegg. Da legger alt seg på riktig plass, og jeg hopper ikke over innlegg:) men varslene kommer lenge etterpå av og til ja [emoji23]

Går dårlig. Står under vinduet så må være lavt. Og smalt ellers får vi ikke opp andre ting. Og romme mye (lanh duk og lagret ting ute av syne under det bordet...)
Nei da blir det ikke mange valg

Min form for trening var, dengang jeg drev med slikt, planer om å begynne igjen når jeg begynner på jobb,svømming. Jeg svømte en liten time på morgenen en gang i uka. Morgenstell og sminke tok jeg etterpå ja...
Det er jo grei trening da:D

Back
Topp