Sikkert alltids noen som faller fra. Men kan jo komme et par kometer i slutten av mnd ogVi få se, er etter forrige oppdatering 12 stykker som ligger ajure med antall innlegg.
Blir interessant å se om det er noen som faller fra gjennom måneden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert alltids noen som faller fra. Men kan jo komme et par kometer i slutten av mnd ogVi få se, er etter forrige oppdatering 12 stykker som ligger ajure med antall innlegg.
Blir interessant å se om det er noen som faller fra gjennom måneden
Sant santMen det er jo sant da [emoji23] Uten alle de forskjellige individene her hadde det vært fryktelig kjedelig. Så ergo. Alle er viktige [emoji170] Med alle sine meninger og skravling.
Come join us [emoji1][emoji1]
Håret?Mest sannsynligvis håret og jaja det er da spesielt nok i seg selv, resten ser ok ut men forferdelig når jeg går turer [emoji23]
Også på ting jeg allerede hadde svart på timer før liksom. Nei. Da blir en irritert. Husker hvor jeg går. Så sjekker bare ofte rundt her da [emoji14]Skrudde av lyden jeg[emoji6] og ikke vises det hvis jeg ikke er inne på appen[emoji4]
Jeg og ble sprø av pipinga....
Er litt for glad i å sove på morgenen [emoji23]Derfor står jeg opp en halvtime før[emoji28] ikke for å sminke meg kanskje, men for å rekke å fikse meg litt hvertfall[emoji23]
What [emoji54] det hadde jeg ikke troddNei da.
Du er på 4.![]()
Juoo. Nei gjort min del. Tror jeg køyerSant sant![]()
Godt jobbaOver nå ja
Det kan det godt komme, den vesken er minSikkert alltids noen som faller fra. Men kan jo komme et par kometer i slutten av mnd og![]()
Går bare nedover jeg [emoji23]Klatra 3 plasser i dag
Jøss
På forrige oppdatering har du 52 innlegg under 3. plassen, og 12 innlegg over 5. plassenWhat [emoji54] det hadde jeg ikke trodd
For meg funker det å oppdatere hver gang jeg skriver et innlegg. Da legger alt seg på riktig plass, og jeg hopper ikke over innleggEnig[emoji4] til tross for at den henger i hytt og dynevær og varseler som kommer, ikke kommer, kommer flere timer etter....[emoji85][emoji23]
Nei da blir det ikke mange valgGår dårlig. Står under vinduet så må være lavt. Og smalt ellers får vi ikke opp andre ting. Og romme mye (lanh duk og lagret ting ute av syne under det bordet...)
Er litt for glad i å sove på morgenen [emoji23]
Det da ikke så galt å ligge på 3.Går bare nedover jeg [emoji23]
Det er jo grei trening daMin form for trening var, dengang jeg drev med slikt, planer om å begynne igjen når jeg begynner på jobb,svømming. Jeg svømte en liten time på morgenen en gang i uka. Morgenstell og sminke tok jeg etterpå ja...
Også på ting jeg allerede hadde svart på timer før liksom. Nei. Da blir en irritert. Husker hvor jeg går. Så sjekker bare ofte rundt her da [emoji14]
Du får sove godt daJuoo. Nei gjort min del. Tror jeg køyerFør kjeven begynner igjen
![]()