Er ikke helt overbevist endaJa men det klarer du [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke helt overbevist endaJa men det klarer du [emoji4]
Hehe, ja [emoji14]Godt hva som er gjort. Snart helg![]()
Lite.. Blir vel noe rydding og se en film [emoji14]Så deilig[emoji2] hva skal du i kveld?
Hurra for detPå vei hjem nå
Ikke andre enn å treneHurra for det
Planer for kvelden?
Det var da enda godt for jeg vil ikke ha det kaldere [emoji6]Haha. Bare rommet jeg sover i da [emoji14]
Skal hjelpe deg jeg [emoji16]Er ikke helt overbevist enda
Jeg må ha en oversikt over alt og så fordele det på dager for å vite at vi kommer i mål ellers kan jeg ikke slappe av, eller for den del vite hvor mye jeg må gjøre denne uka.Kanskje en liste over hva som må gjøres denne uka hadde hjulpet [emoji4]
AbsoluttGreit å slippe å vente så lenge.
Ja. Skal inn i morgen tidlig igjen.Så flott du er fornøyd[emoji4]
Det er bra for meg, men betyr samtidig at de ikke vil vente. Jeg er våken og oppegående så en natt tåler jegDet hørtes ikke helt bra ut, men hadde det hvert helt akutt hadde de vel tatt deg inn umiddelbart
Og jeg skal visst ikke i jobb på en stund, så kan bidra godt [emoji23]Men da var det også relativt stille her.
Nå koker det
I motsetning til jeg som må på jobbOg jeg skal visst ikke i jobb på en stund, så kan bidra godt [emoji23]
Helt santMen da var det også relativt stille her.
Nå koker det
Hva spennende hadde dere da?Hehe, ja [emoji14]
Nå er middag fiksa og ungen har bada [emoji14]
Liket godt varmen og gå ute i singlett jeg altså [emoji274][emoji274] Men når jeg vil sove foretrekker jeg kulde på rommet mitt [emoji14]Det var da enda godt for jeg vil ikke ha det kaldere [emoji6]
Problemet er ikke hjelp/ikke hjelp.Skal hjelpe deg jeg [emoji16]