Greit å slippe å vente så lenge.Fikk telefon fra sykehuset igjen nå, skal møte opp på akutten imorgen tidlig for prøver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å slippe å vente så lenge.Fikk telefon fra sykehuset igjen nå, skal møte opp på akutten imorgen tidlig for prøver.
Eh nei [emoji23] Tror bildet henger på skolen i en bildeutstillingsgreie [emoji39][emoji23][emoji23][emoji23]
Usj ja. Regner med du sliter med samme problem innimellom [emoji23]
Joa men å ikke tro at jeg klarer froskehopp da [emoji54]
Heldigvis. Imens nyte været her daI juli[emoji2] så god tid ennå!
Hoho joda. Men kjører ikke til gamleskolen og leter i gangene gitt [emoji23][emoji23]Haha, hadde vært artig å sett[emoji23]
Vaskehjelpen her nå. Jeg har kommet meh ut i sola . Snart er frokosten klar. Ungene ble levert til frokost . Havregrøt så de var fornøydeog foreldresamtale gikk bra
Alle de pausene du har innimellom [emoji23] (nekter å tro du faktisk må jobbe, handle, unger, mat og mann og ymse liksom) [emoji56][emoji56][emoji23]Jeg?![emoji33] hva får deg til å tro deeet??[emoji23]
Snart fjelltur her herlig
Tempo roer seg nok snart[emoji12]
Kanskje vi skal satse på 15.000 [emoji14]Vanskelig å holde følge i dette tempoet ja[emoji28] fortsetter det slik er 10 000 ikke noe problem[emoji4]
Kanskje vi skal satse på 15.000 [emoji14]
Haha ja. Konfirmasjoner, fester, fint vær, 17mai ! Masse som skjer [emoji324][emoji324][emoji258]Jaa[emoji16] eller, nei... det er mai og mye annet som skjer[emoji28]
Haha ja. Konfirmasjoner, fester, fint vær, 17mai ! Masse som skjer [emoji324][emoji324][emoji258]
Jo. Men inni det daglige klarer man å snike seg litt inn hit. Verre med de store tingene.Pluss alt det daglidagse som må gjøres hver dag[emoji4]
Det går nok fortSå deilig
Har 1,5 timer igjen
Hihi, nei det er sant [emoji14]Skal søren skravle mye da. Og må jo vente innimellom på andre skravler også. Kan ikke fylle side opp og ned alene heller [emoji14]
Jepp [emoji14]Herlig når den delen er gjort![]()
Helt sant! [emoji14]Det er jo mere enn du har hatt på lenge snuppa[emoji1]
Glad for å ha deg tilbake!
Godt hva som er gjort. Snart helgJepp [emoji14]
Nå er det hjem og jobbe litt der og [emoji14]