Trodde jeg skulle til helsestasjonen for vanlig kontroll av mini i dag, men viser seg at det er tid for første barselgruppe! Og vips, så gruer jeg meg..![]()
Håper det var koselig idag[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde jeg skulle til helsestasjonen for vanlig kontroll av mini i dag, men viser seg at det er tid for første barselgruppe! Og vips, så gruer jeg meg..![]()
Puh, ferdig på sykehuset for denne gang. Ser ut til at jeg skal tilbake allerede neste uke. Og jeg trengte ikkr å grue meg så mye, de tok meg på høyeste alvor![]()
I dag har jeg vaska og støvsugd inni to av bilene våreFøler meg flink da gitt
![]()
Aaah, endelig ferdig på jobb![]()
Veldig hardt ja. Må holde produktiviteten oppe nå [emoji38]
Tenk å ønske at det skulle være kaldere [emoji54]Tror jeg døser på sofaen litt jeg. Herrefred så utslått man blir når varmen er på plass. Hodet verker, kjeven verker. Vil bare ligge i ett kaldt rom med kulde i nå kjenner jeg. Gjerne en lur hjelper litt. En liten før unga begynner på lekser tenker jeg [emoji85]
Det hørtes ikke helt bra ut, men hadde det hvert helt akutt hadde de vel tatt deg inn umiddelbartFikk telefon fra sykehuset igjen nå, skal møte opp på akutten imorgen tidlig for prøver.
Kanskje en liste over hva som må gjøres denne uka hadde hjulpet [emoji4]Vel. Jeg blir matt og litt "klarer vi det?" av listen
Men uten kommer jeg ikke igang i det hele tatt så like greit å ha den.
Og dermed mye å skravle omJaa[emoji16] eller, nei... det er mai og mye annet som skjer[emoji28]
Hysj ikke sett idéer i hodet på tamara nå [emoji54]Kanskje vi skal satse på 15.000 [emoji14]
På vei hjem nåDet går nok fort![]()
Man kan jo prøve, men foreslår vi først setter 15.000 som mål og så eventuelt oppjusterer etter hvert [emoji14]Viktig det[emoji12] var det ikke 20000 i denne tråden?![emoji23]
Og du klager på meg, RonjaR nevnte 20.000 [emoji14]Hysj ikke sett idéer i hodet på tamara nå [emoji54]
Så dette, men det var altså 10.000 som var målet, dere får eventuelt ha det som delmål og både 15.000 og 20.000 som hovedmål men trenger ikke skrive det [emoji13]Og du klager på meg, RonjaR nevnte 20.000 [emoji14]
Prøver bare å oppmuntre til skravling slik at jeg klarer de 1.500Så dette, men det var altså 10.000 som var målet, dere får eventuelt ha det som delmål og både 15.000 og 20.000 som hovedmål men trenger ikke skrive det [emoji13]
Haha. Bare rommet jeg sover i da [emoji14]Tenk å ønske at det skulle være kaldere [emoji54]
Neiiida. Måte på gitt. Fikk jo såvidt over 6000 sist mnd jo [emoji14]Viktig det[emoji12] var det ikke 20000 i denne tråden?![emoji23]
Mannen ble fornøyd han også gittVeldig flink[emoji1]
Men da var det også relativt stille her.Neiiida. Måte på gitt. Fikk jo såvidt over 6000 sist mnd jo [emoji14]
Ja men det klarer du [emoji4]Prøver bare å oppmuntre til skravling slik at jeg klarer de 1.500