Kan ikke skjønne detEr flere av "storskravlerne" som har fått et liv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke skjønne detEr flere av "storskravlerne" som har fått et liv![]()
Ikke alle som takler det like godt nei.
Men hører som regel om de som ammer og går ned i vekt. Følte meg hvertfall alene om å gå opp i vekt under amminga for lenge siden![]()
Ingen fare. Legger inn en god sikkerhetsmargin!Tror jeg også [emoji23][emoji23] Du bør nok ta noen ekstra for sikkerhetsskyld
Veldig sant. Og så er det jo så fort gjort å handle en dag man får lystGreit å gjøre mens en husker ymse [emoji14]
Kjedelig [emoji85]Jeg rasa ned i to uker også har det sakte men sikkert bare balle på seg igjen[emoji85]
Hihi tviler ikke [emoji23]Ingen fare. Legger inn en god sikkerhetsmargin!![]()
Det har ikke jeg enda, skal se den senere
Jeg får klare meg med min egen daHa ha nei det er ikke lov
Ikke bare meg?Det er noe med det[emoji23] synd det er så mange som vil ha den[emoji28][emoji23]
I seng, Det var digg kjenner jeg
Ser ut som du og gjør [emoji23]Hihi tviler ikke [emoji23]
Ja. Eneste minus nå er grensa. 350 kr som er inkl frakt.Veldig sant. Og så er det jo så fort gjort å handle en dag man får lyst![]()
Ble litt dumt å bare slutte å skrive når 1500 ble nådd [emoji14]Ser ut som du og gjør [emoji23]
Er farlig det, men er vel bedre enn å kjøpe alt da [emoji23]Sitter på ebay og setter altfor mye på watchlista. For tenk om jeg en dag vil ha det [emoji38]
Jeg glemte visst å se på NetFlix![]()
Har gjort deg nå, skal bare en liten tur i dusjen før jeg legger meg under dynenDet må du gjøre
Sliten her også men jeg sitter i sofaen og nyter den nå [emoji6]God kveld[emoji4] Sliten, men bra. Enn med deg?
Trodde det ikke kom flere sesonger av den jegJeg syns det snart burde hha kommet en ny sesong[emoji4] dem er litt trege synes jeg[emoji85]
Ja. Eneste minus nå er grensa. 350 kr som er inkl frakt.
Liker bestille parfymen min fra USA. Og da er det som regel frakta jeg betaler for. Flaska i seg selv er greit prisa. Før gjorde det ikke noe. Men ser nå det går ca akkurat på en heldig dag...
Menmen. Parfymen er ikke tom enda [emoji14]
Hoho ja ! Det hadde jommen blitt dyrt [emoji85]Er farlig det, men er vel bedre enn å kjøpe alt da [emoji23]