Tar på med shopping ja. Ingen tvil.Som her da[emoji28] jeg og er relativt sliten nå[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar på med shopping ja. Ingen tvil.Som her da[emoji28] jeg og er relativt sliten nå[emoji4]
He he jo takkGodt møte![emoji4]
Men det var bare Tamara sin utfordring, vi utfordret oss selv til 15.000Okblir jo snart det
![]()
Godt å høre [emoji4]Veldig bra.
Litt sliten etter jobb og reise, men slik er det nå en gang i blant.
Du da?
Joda, null stressNei og det er fint[emoji4] og du ligger jo fortsatt bra ann til å klare 1500 gjør du ikke?
Ikke alle som takler det like godt nei.Har nok ikke vært like flink med kostholdet[emoji85] og turene har vært veldig opp og ned. Men har et lite håp om at jeg skal gå ned litt hvertfall da jeg slutter å amme. Kroppen min takler hormoner skikkelig dårlig[emoji85]
Jeg elsker den, men burde visstnok ha sett Vampire Diaris først
Masse god bedring til KB og XXX for at ørene er bedre i morgenTakk for det
Håper jeg ogsåUff, håper han slipper en tredje nå da.
Tipper det går helt fintBle visst ivrig. Så dere prata så godt og tenkte at noen havna mellom innleggene mine. Den gang ei. Beklager så masse Tamara. Var ett uhell å få mer enn 5 på rad [emoji85]
Du trenger ikke. Stoppe på 1499 [emoji56][emoji56] Større sjanse til oss andre da [emoji56][emoji56][emoji38]Joda, null stressikke noe spørsmål en gang. MÅ jo være med i den trekningen
![]()
Det har ikke jeg enda, skal se den senereDen har jeg jo sett[emoji7] så må jo prøve en gang til om jeg liler den bedre da[emoji4]
Ja, klarer nok det ogMen det var bare Tamara sin utfordring, vi utfordret oss selv til 15.000
Med full jobb, 3 unger, minst 3 forretningsreiser denne måneden, trening og mye som skjer i mai...
Tror ikke det vil gå gitt
[emoji23][emoji23][emoji23] om jeg stopper på 1499 så tror jeg at jeg dør littegrann inni meg [emoji23][emoji23][emoji23]Du trenger ikke. Stoppe på 1499 [emoji56][emoji56] Større sjanse til oss andre da [emoji56][emoji56][emoji38]
Og når 15.000 er nådd (sånn 17.-20. mai en gang) utvider vi til 20.000Ja, klarer nok det og![]()
Takk ❤❤Masse god bedring til KB og XXX for at ørene er bedre i morgen
Kjenner til det!! [emoji14]Sitter på ebay og setter altfor mye på watchlista. For tenk om jeg en dag vil ha det [emoji38]
God kveld damer, hvordan går det med dere? [emoji4]