Noen av oss sa 15.000 og så oppjusterer man til 20.000 når det er nåddSi meg en ting. Var det bare 10tusen innlegg som var utfordringen her inne?? Eller 15tusen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen av oss sa 15.000 og så oppjusterer man til 20.000 når det er nåddSi meg en ting. Var det bare 10tusen innlegg som var utfordringen her inne?? Eller 15tusen?
Men den opprinnelige fra Tamara var 15?Noen av oss sa 15.000 og så oppjusterer man til 20.000 når det er nådd![]()
Ja.Oi, høres ut som en sterk historie[emoji4]
Glimter til. Men ser så dumt ut med musikk på øra og ut i både dans og sang liksom [emoji23][emoji23]Hehe, lystig og lett på tå[emoji12]
Nei, den var 10.000....Men den opprinnelige fra Tamara var 15?
Var veldig fint [emoji7]![]()
![]()
Nå mangler det bare sko[emoji28]
Måtte bare prøve noe. For lekser ville hu ikke gjøre gitt [emoji23]Haha, så morsomt dere har det[emoji1]
KjempeSå deilig når de klarer å underholde seg selv også[emoji2]
På gulv er det walk on closet mao [emoji23]Blir så bra så![]()
Spent på hva jeg får brukt til sommeren. Er mye klær jeg ikke passer enda. Og så må det jo være greit å amme i, uten at jeg må ha hele puppen ute eller magen bar. Så vi får se.Må ta en omgang i skapet, har walk in closet, og blitt litt sløv med å brette, så har masse klær som bare ligger i en haug på gulvet, haha
![]()
Det gjorde jeg også. Tross for verdens sunneste kosthold og turer la jeg på meg mye av amminga. Tok av 20 kg på kort tid etter amminga var slutt [emoji14]Jeg har jo klar å lagt på meg nå mens jeg amma[emoji33][emoji49] så jeg har nesten ingenting som passer[emoji85] og beina mine har blitt pittelitt større, så mange sko klemmer[emoji32]
10 k her fra Tamara. Enkelte tenker 20 k da [emoji14] Gjenstår å seSi meg en ting. Var det bare 10tusen innlegg som var utfordringen her inne?? Eller 15tusen?
Så brahar vært på jobb. Og så på shopping med søster og tre barn, så relativt sliten. [emoji14] men moro da
![]()
The Originals
10.000 fra Tamara.10 k her fra Tamara. Enkelte tenker 20 k da [emoji14] Gjenstår å se![]()
Den er fin. Den ser jeg og![]()
Jeg elsker den, men burde visstnok ha sett Vampire Diaris førstDen kom jeg aldri inn i jeg[emoji85] er den bra?
Ja forstår det der. Men heldigvis er ikke plasseringen så viktig![]()
Hehe...
Får se hvor lenge det holder.
Dersom jeg får 100 hver dag ut månende vil jeg ende opp på nøyaktig 3.200 innlegg denne måneden, og det tror jeg blir *litt* mye
Var veldig fint [emoji7]