☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg har jo klar å lagt på meg nå mens jeg amma[emoji33][emoji49] så jeg har nesten ingenting som passer[emoji85] og beina mine har blitt pittelitt større, så mange sko klemmer[emoji32]

Den er sur!

Sitter i sofaen og beundrer en nydelig stor rosebukett[emoji173]️[emoji173]️
De var utrolig flott ut fra det bildet du postet.
Bildene på nettstedene til forhandlerne er ikke bestandig like godt

Nei, det høres jo fornuftig ut. Har ikke noe vett på korps, jeg.
Her i lille bygda vår (under 30 elever på skolen) har det bestandig vært korps på 17. mai, de øver liksom i mai og litt i april, i hovedsak. En miks med gamle travere og noen yngre. Antakeligvis litt tynt korps, så veldig sårbart, for i år var det for mange som manglet til at vi får korps. Litt synd da, er jo koselig med musikken på 17. mai.
Her er de altså litt flere da, korpset er tynt og slått sammen med voksenkorpset for 17. Mai hvilket jo fungerer fint.

Her er de altså litt flere da, korpset er tynt og slått sammen med voksenkorpset for 17. Mai hvilket jo fungerer fint.

Fint å gå sammen ja :) Liker generasjonsmiksen her i alle fall :)

Spiste et bittelite stykke sjokoladekake nå, for vesla hadde smakt på den og bare tatt en bit og ikke likt, og resten stod i kjøleskapet (var nok for mørkt for henne, haha). Så avrundet jeg med et eple (litt sunt liksom).

Nå sitter jeg og hører på at magen har konsert. :o
Romler skikkelig. Lurer på om det er eplet eller kaka som er synderen, eller kanskje begge? Vet mamma sier hun ikke kan spise gule epler av nettopp denne grunnen, blir mye luft.

Spiste et bittelite stykke sjokoladekake nå, for vesla hadde smakt på den og bare tatt en bit og ikke likt, og resten stod i kjøleskapet (var nok for mørkt for henne, haha). Så avrundet jeg med et eple (litt sunt liksom).

Nå sitter jeg og hører på at magen har konsert. :eek:
Romler skikkelig. Lurer på om det er eplet eller kaka som er synderen, eller kanskje begge? Vet mamma sier hun ikke kan spise gule epler av nettopp denne grunnen, blir mye luft.
Tror det varierer veldig fra person til person hva man får luft i magen av, men har også det problemet med gule epler

God kveld :D tok og hoppa over de 900 innleggene som var siden sist jeg var på. Så hvem tar en oppsummering? [emoji23] hatt en fin dag alle sammen?

Back
Topp