Jeg har jo klar å lagt på meg nå mens jeg amma[emoji33][emoji49] så jeg har nesten ingenting som passer[emoji85] og beina mine har blitt pittelitt større, så mange sko klemmer[emoji32]
Den er sur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo klar å lagt på meg nå mens jeg amma[emoji33][emoji49] så jeg har nesten ingenting som passer[emoji85] og beina mine har blitt pittelitt større, så mange sko klemmer[emoji32]
De var utrolig flott ut fra det bildet du postet.Sitter i sofaen og beundrer en nydelig stor rosebukett[emoji173]️[emoji173]️
Her er de altså litt flere da, korpset er tynt og slått sammen med voksenkorpset for 17. Mai hvilket jo fungerer fint.Nei, det høres jo fornuftig ut. Har ikke noe vett på korps, jeg.
Her i lille bygda vår (under 30 elever på skolen) har det bestandig vært korps på 17. mai, de øver liksom i mai og litt i april, i hovedsak. En miks med gamle travere og noen yngre. Antakeligvis litt tynt korps, så veldig sårbart, for i år var det for mange som manglet til at vi får korps. Litt synd da, er jo koselig med musikken på 17. mai.
Brukbart gitt den mangelfulle organiseringen synes jeg de var flinke etter forholdeneSå artig da[emoji2] klarte de seg fint?
Her er de altså litt flere da, korpset er tynt og slått sammen med voksenkorpset for 17. Mai hvilket jo fungerer fint.
Er ikke sikker på om jeg klarer 100 innlegg i dag som de siste dagene.
Har vært en travel dag og jeg ligger bakpå
Med dette innlegget har jeg 958 innlegg så er godt over ajour...Holder jo med 50 om dagen for å komme over til den veska da, om du er ajour så langt.![]()
Tror det varierer veldig fra person til person hva man får luft i magen av, men har også det problemet med gule eplerSpiste et bittelite stykke sjokoladekake nå, for vesla hadde smakt på den og bare tatt en bit og ikke likt, og resten stod i kjøleskapet (var nok for mørkt for henne, haha). Så avrundet jeg med et eple (litt sunt liksom).
Nå sitter jeg og hører på at magen har konsert.
Romler skikkelig. Lurer på om det er eplet eller kaka som er synderen, eller kanskje begge? Vet mamma sier hun ikke kan spise gule epler av nettopp denne grunnen, blir mye luft.
Den er sur!
Er ikke sikker på om jeg klarer 100 innlegg i dag som de siste dagene.
Har vært en travel dag og jeg ligger bakpå
Joa, men er sliten så vurderer egentlig å svikte dere til fordel for NetFlixHvis du jobber litt for det og det blir litt mere liv her så[emoji6]
Med dette innlegget har jeg 958 innlegg så er godt over ajour...
Det har bare blitt en "ting denne måneden![]()
Joa, men er sliten så vurderer egentlig å svikte dere til fordel for NetFlix![]()
Er ikke riktig i mål enda, og mangler noen tråderSa ho som ikke hadde troa liksom[emoji85][emoji23]
Hva er det du ser for tiden?Da kan jeg si vi er to som har hatt den tanken[emoji28]
Med dette innlegget har jeg 958 innlegg så er godt over ajour...
Det har bare blitt en "ting denne måneden![]()