☆ Skravletråd Mai ☆

Hei folkens, var utenfor døra en snartur i sted, og snøen laver ned. Litt festlig at det er fra og med i dag vi i nord skal ha byttet over til sommerdekk. Naturen har ikke fått med seg at det er sommer hvertfall [emoji23]
Kjør etter forhold heter det vel ? :)

Kjedelig med snø. Nærmer seg sommer med stormskritt jo
 
Herlig vær her også. Her er alle bortsett fra mannen oppe. Han fikk lov å gå og legge seg. Han sto nemlig opp med søvn-terroristen tidligere så jeg fikk sove litt.

Vi har ikke sovet godt i natt, lillemor og jeg.
Okei. Her kom guttungen ned også. Mannen sover visst videre:) åh mye våken?
 
God morgen alle sammen[emoji2] Her skinner sola og fuglene kvittrer[emoji16] Og siste vårmnd har starta, Mai[emoji7]
 
Minsta har våkna. Hu glimter til med sang hører jeg [emoji7] Så både hu og eldste lurer seg vel nedover da. Kan de vekke pappaen på sofaen for meg. [emoji23]
 
Herlig vær her også. Her er alle bortsett fra mannen oppe. Han fikk lov å gå og legge seg. Han sto nemlig opp med søvn-terroristen tidligere så jeg fikk sove litt.

Vi har ikke sovet godt i natt, lillemor og jeg.

Æsj, vi og har hatt en natt uten særlig mye søvn[emoji17] heldigvis sovna ho igjen ved 7-tia og sov til 8.30.
 
Innbiller meg at unga bråker mer enn de gjør. For når jeg sniker meg ned i håp om at pappaen i hus har våkna, hysjer barna på meg og har headset på seg for å se på nettbrettet. De lar han sove tydligvis. Så da må vel jeg være den store slemme ulven og vekke han. Syns seriøst det er dritdumt å sove på sofaen, spesielt når vi andre skal stå opp [emoji23] Vi vil bråke vi gitt
 
Hei folkens, var utenfor døra en snartur i sted, og snøen laver ned. Litt festlig at det er fra og med i dag vi i nord skal ha byttet over til sommerdekk. Naturen har ikke fått med seg at det er sommer hvertfall [emoji23]
Her er snøen endeligborte igjen
 
Okei. Her kom guttungen ned også. Mannen sover visst videre:) åh mye våken?
Ja. Våken. Klarte ikke sovne. Rot og tull og tidlig våken i tillegg og så høylytt misfornøyd med å ikke få stå opp kvart på seks at hun vekket søsteren og.. Ja...
 
Ja. Våken. Klarte ikke sovne. Rot og tull og tidlig våken i tillegg og så høylytt misfornøyd med å ikke få stå opp kvart på seks at hun vekket søsteren og.. Ja...
Æsj kjedelig . Ammer du mye enda?
 
Back
Topp