Ja. Veldig greit det.Greit når man kan veksle på det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Veldig greit det.Greit når man kan veksle på det da![]()
Kjør etter forhold heter det vel ?Hei folkens, var utenfor døra en snartur i sted, og snøen laver ned. Litt festlig at det er fra og med i dag vi i nord skal ha byttet over til sommerdekk. Naturen har ikke fått med seg at det er sommer hvertfall [emoji23]
Okei. Her kom guttungen ned også. Mannen sover visst videreHerlig vær her også. Her er alle bortsett fra mannen oppe. Han fikk lov å gå og legge seg. Han sto nemlig opp med søvn-terroristen tidligere så jeg fikk sove litt.
Vi har ikke sovet godt i natt, lillemor og jeg.
Herlig vær her også. Her er alle bortsett fra mannen oppe. Han fikk lov å gå og legge seg. Han sto nemlig opp med søvn-terroristen tidligere så jeg fikk sove litt.
Vi har ikke sovet godt i natt, lillemor og jeg.
Hurra for maiMai er i gang! La oss begynne skravlinga [emoji272]
He he morsom duDa tar vi 1000 frem til imorgen tidlig da?
Her er snøen endeligborte igjenHei folkens, var utenfor døra en snartur i sted, og snøen laver ned. Litt festlig at det er fra og med i dag vi i nord skal ha byttet over til sommerdekk. Naturen har ikke fått med seg at det er sommer hvertfall [emoji23]
Ja. Våken. Klarte ikke sovne. Rot og tull og tidlig våken i tillegg og så høylytt misfornøyd med å ikke få stå opp kvart på seks at hun vekket søsteren og.. Ja...Okei. Her kom guttungen ned også. Mannen sover visst videreåh mye våken?
God morgenGod morgen! Godt å se at dere sover etterhvert også [emoji23]
Å strålende solKom mai du skjønne milde. Stemmer her. Det er vår. Det er mai. Det er morgen.
God morgen thereseGod morgen alle!![]()
Denne her surver og er trøtt...Æsj, vi og har hatt en natt uten særlig mye søvn[emoji17] heldigvis sovna ho igjen ved 7-tia og sov til 8.30.
Ja [emoji1] Snart sommerferie joHurra for mai
Sovet godt?God morgen alle sammen[emoji2] Her skinner sola og fuglene kvittrer[emoji16] Og siste vårmnd har starta, Mai[emoji7]
Det er detJa [emoji1] Snart sommerferie jo
Æsj kjedelig . Ammer du mye enda?Ja. Våken. Klarte ikke sovne. Rot og tull og tidlig våken i tillegg og så høylytt misfornøyd med å ikke få stå opp kvart på seks at hun vekket søsteren og.. Ja...