☆ IKM uke 30 ☆

Villblomsten

Elsker forumet
MayDay2021
Velkommen til IKM uke 30 ☀️

Håper det er fler som vil henge med meg i disse sommerukene ☀️


Vil du være med skriv følgende:

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: Villblomsten - 30 - B4 - PP2 - EL 10/7 - IKM 23/7




Mandag 22/7:
☆ HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP17 - EL 10/7- IKM 22/7
☆ Ønskebabynr2 - 33 - B2 - PP4 - EL 8.7 - IKM 22.7
☆ Kinakål - PP4 - EL 8.juli - IKM 22juli.

Tirsdag 23/7:
☆ Villblomsten - 30 - B4 - PP2 - EL 10/7 - IKM 23/7

Onsdag 24/7:

Torsdag 25/7:
Prøverigjen87 - 37 - B1 - PP2 etter MA - EL ca 10.7 - IKM ca 25 Juli.

Fredag 26/7:

Lørdag 27/7:

Søndag 28/7:





Gravid ♡


TR
:confused:


Byttet uke :greet025
 
Last edited:
HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP17 - EL 10/7- IKM 22/7

Vi prøver enda en gang vi :hilarious: Litt mer avslappet nå, da henvisning til utredning er sendt, og i løpet av juli/august skal alle nødvendige prøver tas (hormon, blodprøver, sædprøve) og da kan de sette opp time til samtale. Spent på veien videre :nailbiting:
 
HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP17 - EL 10/7- IKM 22/7

Vi prøver enda en gang vi :hilarious: Litt mer avslappet nå, da henvisning til utredning er sendt, og i løpet av juli/august skal alle nødvendige prøver tas (hormon, blodprøver, sædprøve) og da kan de sette opp time til samtale. Spent på veien videre :nailbiting:

Så spennende! Ønsker deg masse lykke til! Og håper selvsagt det klaffer i mellomtiden :angelic:
 
Jeg har allerede masse el-slim :smiley-angelic002 fikk el-tester i posten i går, så nå skal det testes hver dag!
IMG_3612.jpeg
 
Så spennende!
Jeg begynner nok med eggløsningstester fra imorgen (CD10) :woot:
Alltid gøy med litt testing :D er på CD 11. skal ta en test nå.
Vi er på pp4 nå, og jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke får det til - så nå skal det tempes og testes hver dag hele syklusen :laughing002 håper å få litt bedre oversikt, eller selvfølgelig å bli gravid :smiley-angelic001:laughing001
 
Alltid gøy med litt testing :D er på CD 11. skal ta en test nå.
Vi er på pp4 nå, og jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke får det til - så nå skal det tempes og testes hver dag hele syklusen :laughing002 håper å få litt bedre oversikt, eller selvfølgelig å bli gravid :smiley-angelic001:laughing001

Ja, jeg elsker faktisk den tiden hvor man jakter på eggløsning. Syns det er den beste tiden i syklusen :angelic:
 
Back
Topp