☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Mensen i dag :-( lykke til videre fremover alle sammen! Et halvt år som prøvere og 2 sa er en realitet, og jeg føler meg veldig tom..

Har fortsatt å teste hver morgen siden jeg ikke har fått mensen, tenker at el kan jo ha vært forsinket. Fikk en svak strek før tidsfristen i dag, men den er lik de strekene jeg hadde for en uke siden, så jeg stoler ikke det døyt på den, kan være skyggestrek som kom tidlig. Tester igjen i morgen om ikke tr kommer.
Vis vedlegget 123728
Negativ her og igjen. Tenker det ikkje e vits å teste på ei stund, tr må vell komme... Men vanskelig å la vær!

Jeg kan skrives på tr. Kom i dag. Blir så lei. Gratulerer alle som klarte det og lykke til videre til oss andre. :)

Ikm i går. Ingen mens ennå, men den kommer vel vil jeg tro. Gratulere til alle gravide og lykke til til resten av gjengen :-)

Da har vi kommet til siste uka I vår uke :)

Hvordan ligger ukens siste damer an?

♢ Søndag 28.06
nåkka_nytt, pp2
Håper snart på spire nummer 2:), pp9

Hvordan ligger dere som har passert IKM an?

☆Passert IKM
Simleguri, pp6
Toneany, pp4
Laban igjen..., pp7

TR har kommet her :/

Gratulerer til alle gravide, det var mange som ble gravide denne gang - kjempegøy! :D

Til oss andre - lykke til videre med prøving! :) kanskje neste mnd er vår tur ;)
Så kjedelig men bedre lykke I kommende pp :)

I går kveld kjente jeg endelig litt verk i brystene da jeg tok av bh-en, det pleier å komme 3-4 dager før tr. Ut over det er det fremdeles ingen tegn til tr, og strekene er negative enda, bare sånne dumme skygger.

Ingen mensmurringer, ingen vonde pupper og ingen positive tester.... Aner ikkje ka som skjer :S forferdelig frustrerende! 5 dager over IKM

Har startet på 2.kur med provera og pergotime☺ ikke noe resultat av pausemåned. Gratulerer til dere det klaffet for og lykke til dere andre

Da er uka vår omme onder hear alle vært en fantastisk gjeng :D Gratulerer så utrolig mye til alle de gravide og masse lykke til videre for oss spm fortsetter inn I en ny pp ♡

☆Passert IKM
Simleguri, pp6
Toneany, pp4
Laban igjen..., pp7
nåkka_nytt, pp2

♧Ikke oppdatert
Håper snart på spire nummer 2:), pp9

Hvordan ligger dere som har passert IKM an?

☆Passert IKM
Simleguri, pp6
Toneany, pp4
Laban igjen..., pp7

Tr kom til meg i dag, så nå er det bare å nyte sommeren som ektepar, også får det skje det som skjer :-p ingen prøving nå i sommer. Lykke til alle sammen :-) både gravide og prøvere :-)

Back
Topp