Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mensen i dag :-( lykke til videre fremover alle sammen! Et halvt år som prøvere og 2 sa er en realitet, og jeg føler meg veldig tom..
Negativ her og igjen. Tenker det ikkje e vits å teste på ei stund, tr må vell komme... Men vanskelig å la vær!Har fortsatt å teste hver morgen siden jeg ikke har fått mensen, tenker at el kan jo ha vært forsinket. Fikk en svak strek før tidsfristen i dag, men den er lik de strekene jeg hadde for en uke siden, så jeg stoler ikke det døyt på den, kan være skyggestrek som kom tidlig. Tester igjen i morgen om ikke tr kommer.
Vis vedlegget 123728
Gratulerer til dere som har flyttet inn på mars2016 Her har TR dukket opp. Mannen har reist på sjøen, så da er det 2 mnd til neste mulighet...
Når jeg våkna i dag hadde jeg ikke trua. jeg gikk å tissa i glasset og klarte ikke å se noen strek på testen, men uttålmodig som jeg var stakk jeg også en cb digital ned i glasset. Å plutselig satt jeg med en dings som sa at jeg var gravidHerregud, jeg kan ikke tro det
Vis vedlegget 123574

IKM 25 juni 2015... venter i spenning[/QUOT
Dagens ikmere![]()
♢ Lørdag 27.06
haugan90, pp2
Ranukel, pp2
Så kjedelig men bedre lykke I kommende ppTR har kommet her :/
Gratulerer til alle gravide, det var mange som ble gravide denne gang - kjempegøy!![]()
Til oss andre - lykke til videre med prøving!kanskje neste mnd er vår tur
![]()
Hvordan ligger dere som har passert IKM an?
☆Passert IKM
Simleguri, pp6
Toneany, pp4
Laban igjen..., pp7