☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

dabdc8c30be78aa432d1b6e06bef5297

Ser dere det samme som meg?

Jeg fikk jo negativ i dagmorges, men har hatt skyggestrek både i dag og i går. Jeg tok en ny test nå (drukket lite i dag) og jeg aner en ultrasvak rosa strek!! Til og med sambo så den!! Håper såå at det stemmer!! Ser dere den??
ImageUploadedByBV Forum1434813962.272780.jpg
ImageUploadedByBV Forum1434813983.972393.jpg

Jeg fikk jo negativ i dagmorges, men har hatt skyggestrek både i dag og i går. Jeg tok en ny test nå (drukket lite i dag) og jeg aner en ultrasvak rosa strek!! Til og med sambo så den!! Håper såå at det stemmer!! Ser dere den??Vis vedlegget 122638Vis vedlegget 122639

Mhm, ser den! Samme type som jeg fikk i dag. :) Krysser fingrene for at vi begge har noe sterkere i morgen. :)

8dpo og jeg er trøtt som en dupp og brystene begynner å bli skikkelig ømme. Krysser fingrene for at det er positive tegnpå at noe er i ferd med å skje. Dagene frem til jeg kan ta en test blir lange.... Har bestemt meg for at jeg skal prøve å vente til onsdag eller torsdag (usikker på om jeg klarer å vente så lenge, hehe)

Kjenner stikkinger i livmor (tror jeeg) , helt klart noe som er på gang! Har en godfølelse på at dette er en spire, og at de nesten usynlige strekene på g-test er positive :) Gleder meg til å teste med morgenurin i morgen og se. eventuelt i over i morgen:)

Kjenner stikkinger i livmor (tror jeeg) , helt klart noe som er på gang! Har en godfølelse på at dette er en spire, og at de nesten usynlige strekene på g-test er positive :) Gleder meg til å teste med morgenurin i morgen og se. eventuelt i over i morgen:)
Kom inn på mars forumet :-)

Jeg har fått ømmepupper og mye murringer. Mannen er 100 % sikker på at jeg er gravid.

Back
Topp