Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Ser dere det samme som meg?
Jeg fikk jo negativ i dagmorges, men har hatt skyggestrek både i dag og i går. Jeg tok en ny test nå (drukket lite i dag) og jeg aner en ultrasvak rosa strek!! Til og med sambo så den!! Håper såå at det stemmer!! Ser dere den??Vis vedlegget 122638Vis vedlegget 122639
Uff, det var dumt! Håper spiren sitter hos deg neste pp
Ja!! Gratulerer![]()
Etter 4 positive tester burde jeg vel kunne stole på at jeg er gravid <3
Ja Mars forumetJa!! Gratulerermars baby ? Tror vi snakkes på marsforumet
![]()
Kom inn på mars forumetKjenner stikkinger i livmor (tror jeeg) , helt klart noe som er på gang! Har en godfølelse på at dette er en spire, og at de nesten usynlige strekene på g-test er positiveGleder meg til å teste med morgenurin i morgen og se. eventuelt i over i morgen
![]()
Så spennendeKjenner stikkinger i livmor (tror jeeg) , helt klart noe som er på gang! Har en godfølelse på at dette er en spire, og at de nesten usynlige strekene på g-test er positiveGleder meg til å teste med morgenurin i morgen og se. eventuelt i over i morgen
![]()
Kom inn på mars forumet![]()
Når kan du teste?Jeg har fått ømmepupper og mye murringer. Mannen er 100 % sikker på at jeg er gravid.
Jeg har fått ømmepupper og mye murringer. Mannen er 100 % sikker på at jeg er gravid.