Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ligget i noen timertror ikke den er positiv eller noe, men den var bare så rar
![]()
Samme her!!! Den ene fra igår (7dpo) ser jeg tydelig en svak strek (mulig skygge) men den er jo langt over fristen... Men syns jeg så den i går også. Og da blir det til at jeg tisser på enda en pinne, og enda en, for så å nistirre til jeg ser noe. Blunker jeg så er den vekke igjenTok en ny test og prøver å stirre ihjel testen. Føles som jeg ser en svak stripe, men så ser jeg den ikke allikevel når jeg tar den litt lenger vekk. Blææ hvorfor er Man så utålmodig![]()
Samme her!!! Den ene fra igår (7dpo) ser jeg tydelig en svak strek (mulig skygge) men den er jo langt over fristen... Men syns jeg så den i går også. Og da blir det til at jeg tisser på enda en pinne, og enda en, for så å nistirre til jeg ser noe. Blunker jeg så er den vekke igjen![]()
Ja, ikke santHaha så det for meggodt vi gærne har det godt :-D
Noen symptomer da jenter?
Her kjenner jeg det murrer litt i magen. 8dpo.
Jeg ser egentlig på det som positivt tegn, da jeg har hatt menslignende smerter rundt ikm på de to andre graviditetene. Men siden dette er min 2pp, så er jeg ikke kjendt med hvordan kroppen er mellom el og ikm, så aner ikke om jeg pleier å ha dette så tidelig(ikke sterke murringer enda)
Jeg har merket meg at jeg lukter ting med en gang nå, men mulig dette er noe jeg selv tror siden jeg leiter etter tegn
Syns jeg aner streker på testene, men som jeg skreiv over her, så forsvinner dem når jeg ser på dem på nytt![]()
Har også mensmurringer, har hatt det av og på i tre-fire dager nå. Der er veldig tidlig til meg å være (som knapt har menssmerter etter at jeg fødte). Har også stikking i magen, kvalme (egentlig vanlig for meg i dpo-tiden har jeg merket), halsbrann (det er jeg vanligvis heller ikke plaget med, utenom når jeg har spist nugatti). Har opplevd et par ganger nå at mat smakte veldig rart, jeg kjente ikke igjen mexicana-fyllet på pizzaen i dag, trodde det var ketchup eller sweet chili (æsj!) eller noe.![]()
Kvalme her også! Men blir jo så usikker da, om det er pga graviditet, eller noe jeg har spist.
Mmmh, pizza dekket med sweet chili xD Brekker meg litt![]()
ååja, hehe. jeg visste ikke at det fantes et eget sweetchili fyll, jeg trodde du mente den sausen på flaskeJeg hater sursøt mat, og sambo er enig med meg der, så vi prøvde sweet chili-fyllet bare en gang, for å si det sånn.![]()
ååja, hehe. jeg visste ikke at det fantes et eget sweetchili fyll, jeg trodde du mente den sausen på flaskeDET hadde vert ekkelt det![/QUOTE
Det smaker slik som den sausen, så bare ligg unnaUsj! Passer på når jeg skal spise kinamat at det ikke er sursøt saus, det er helt kriminelt fælt.
![]()
Tror vi er ganske lik der9dpo, negativ test. Tankene surrer, gravid ? Ikke gravid? Er så opphengt i denne prøvingen, håper jeg ikke blir alt for skuffa om tr kommer på onsdag/torsdag...
PositivTestet i dag, 10 dpo og fikk denne:
![]()
Denne er positiv, er den ikke?