☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Åh, jeg er så usikker. Har begynt å få mens igjen etter et langt opphold pga p-sprøyte (slutta for 1,5 år siden)
men vert usikker på om jeg faktisk har eggløsning. Så jeg testa denne gangen for å se.
Torsdag morgen tok jeg test, ikke positiv. Så for jeg på jobb på ettermiddagen, og fikk skikkelig eggløsningssmerte! Så da jeg kom hjem tok jeg test, som var mye sterkere enn den har hvert tidligere, samme farge, men ikke like sterk over hele streken. Sååå jeg ville teste enda en gang ( Ja, jeg er litt avhengi) for å se før jeg la meg om den var blitt sterk nok, men da var den svakere enn noen gang!!?

det var jo den siste testen jeg hadde, typisk! Men eggløsning pleier vel å vise positiv i et døgn har jeg lest? Kan det være at urinen var for utvannet til å få resultat? Jeg er redd kroppen gjorde seg klar til eggløsning, men at det ikke ble noe av....... :(
Og foresten, når man kjenner eggløsningen selv, med mens-lignende smerter, er det eggløsning akkurat da, eller er det kroppen som gjør seg klar, og eggløsning kommer senere ?

5 dager til eg kan teste.Eg er så utålmodig selv om eg har innstilt meg selv på at det ikke går denne mnd heller og vi går inn i PP 9.MEN eg hadde hvertfall EL denne mnd :)

Har nettopp bestilt nye EL tester og g-tester fra Amazone nå :p

Last edited:
Mest sannsynlig el i går, og går inn i dpo-land. Vet det helt sikkert om noen dager.. Håper tiden går fort:P må teste 12dpo siden vi skal på langhelg med foreldrene mine:) greit å vite om man kan drikke alkohol eller ikke :P

Tror jeg hadde el i går. La inn noen aksjer etter denne testen ble tatt.
ImageUploadedByBV Forum1434280896.417121.jpg
.

Husker at jeg var så tett i nesa i forrige svangerskap, men husker ikke når det startet.
Den tette nesa er i iallefall tilbake :P Mulig det er noe annet som gjør det da for jeg leter nok litt etter symptomer ;)

Endelig dpo land :) 2 dpo her! Så da er det bare å krysse fingrene for at det klaffet denne gangen :)

Kjenner dere på kroppen at dere har eggløsning eller får dere bekreftet det kun ved bruk av lh tester? Lurer veldig på det der.. kjenner ikke mye til EL denne pp, men forrige mnd fans det ikke tvil.

Kjenner dere på kroppen at dere har eggløsning eller får dere bekreftet det kun ved bruk av lh tester? Lurer veldig på det der.. kjenner ikke mye til EL denne pp, men forrige mnd fans det ikke tvil.

Nei, jeg pleier nesten alltid å kjenne det ganske godt, men dene gangen kjente jeg veldig lite. Hadde positiv EL test da.

Back
Topp