☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Krysser fingrene for alle nå når vi entrer dpo-land:-)

Noen som opplever å ha vondt i puppene så tidlig i dpo? El var mest sannsynlig på mandag eller i helga.. Å både i går og i dag har jeg ømme puppene.. Pleier normalt ikke å få det før noen dager før tr kommer..
Nå er jeg gledesdreper... men jeg hadde utrolig vonde pupper fra el sist syklus og så ga det seg rundt 10dpo og mensen kom på ikm

Kjenner eg klør i fingrene etter og teste allerede :O
Eg er så og si tom for g-tester og helt tom for EL tester og lurer på om eg bare skal bestille nye eller vente til IKM.

Noen som opplever å ha vondt i puppene så tidlig i dpo? El var mest sannsynlig på mandag eller i helga.. Å både i går og i dag har jeg ømme puppene.. Pleier normalt ikke å få det før noen dager før tr kommer..

Oh yes, denne perioden hadde jeg sykt vondt i puppene de 3 første dagene etter EL, nå 7 dager DPO er de fortsatt ømme.

Ja synes bare det blir verre.. Krysser fingrene for at det er et positivt tegn :-)

Kan ikke skjønne annet, de er normalt ikke så vonde som i denne pp ;-) Eller det kan være jeg som leter etter symptomer..

Last edited:
26.06 PP 1 :-)

Blah, ingen symptomer her. Håper jo selvfølgelig, men prøver å forberede meg mentalt på at det er lite sannsynlig denne pp også :/

Ny her. Har ikm dn 27.juni. Første pp

Pp1 ikm 27.juni

Back
Topp