☆☆IKM 36☆☆

Her har spottinga begynt ! Så da er vel tr rett rundt hjørnet!! Gir opp!!
Blææ :p

Håper på juni da, har selv bursdag 17 juni, så kan godt bli et junibarn :)

Sent from my iPhone using BV Forum
jeg hadde litt rosa 10 dpo.festeblødning?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ja men det kan være mørkt og.det forklarer andre.men her var det lyst:)

Tr her , 1 dag før :( gratulerer så mye til alle gravide. Kjempe gøy at så mange har fått streker allerede :) lykke til , til dere andre som venter i spenning :)

Tr her , 1 dag før :( gratulerer så mye til alle gravide. Kjempe gøy at så mange har fått streker allerede :) lykke til , til dere andre som venter i spenning :)
Liker ikke:( ,men lykke til videre:)

Lykke til alle dere med positive tester. Selv har jeg å vente til slutten av uka før jeg vet noe :/

TR kom en dag før her også. Kjedelig at hun dukket opp, men like greit at hun kommer litt før når det likevel ikke er noe spire på gang ;) Du er velkommen over i IKM uke 40!

Hei :)
Jeg hadde en liten blødning nå lørdag 30/8. Det var ei stripe med lyserosa friskt blod. Jeg var da 7dpo:) tror du det var en festeblødning?:)
jeg har ikke så mye peiling,men det kan jo høres slik ut:) spennende da!

Ja det er utrolig spennende! Har tenkt å teste 6/9 som er ikm, og min sambo kommer da hjem fra reisejobb :)
lykke til:) jeg hadde nok startet enda tidligere;)

Uææææ jeg klarer ikke styre meg; måtte ta en test nå også-på ettermiddagen, og jeg har ikke drukket lite heller... Og nå ble testen positiv på under 10 minutter!!! Hjelpes... Nå begynner håpet virkelig å stige her altså :-):smiley-bounce013
bilde,bilde!!

Velkommen hjertebarn forresten :) Du har samme IKM som meg, du verden så imponert jeg blir hvis du klarer å la være å teste før lørdag!

Tusen takk :D
Å så spennende! Håper vi begge to tester positivt og at TR drar på en veeeeeldig lang ferie ;)
Jeg har veldig lyst å teste før lørdag, helst i går, men synes sambo også skal få ta del i det ;)
Kanskje jeg tester før....... jeg aner ikke :p

TR kom en dag før her også. Kjedelig at hun dukket opp, men like greit at hun kommer litt før når det likevel ikke er noe spire på gang ;) Du er velkommen over i IKM uke 40!

Ja det er så sant!!! Jeg kommer inn på uke 40 vet du! Kanskje vi får en ekstra hyggelig høstferie denne gangen ;)

Back
Topp