★☆★Felles skravletråd★☆★

Det er tøft, men svært tilfredsstillende når man mestrer :) Og jeg merker utvikling på bare et par dager, det var kjekt.

Jeg merker ikke så godt framgang i den, jeg, og kjenner at korsryggen ikke har så godt av den. Korsryggen er ikke i storform etter bekkenløsning med førstemann. :/ Så jeg tror jeg dropper den, men er uansett så mange andre øvelser å gjøre. ;)

Ja, beinløftene er tunge!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg merker ikke så godt framgang i den, jeg, og kjenner at korsryggen ikke har så godt av den. Korsryggen er ikke i storform etter bekkenløsning med førstemann. :/ Så jeg tror jeg dropper den, men er uansett så mange andre øvelser å gjøre. ;)

Ja, beinløftene er tunge!


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg forstår ikke hvordan jeg skal greie 5 min, så det er ikke sikkert jeg fortsatt holder på, på dag 30 altså!
 
Jeg forstår ikke hvordan jeg skal greie 5 min, så det er ikke sikkert jeg fortsatt holder på, på dag 30 altså!
Haha! Skjønner ikke hvordan jeg skal greie 1 min!;) Dag 2 på 45 sec i dag og jeg rista som besatt og sto de siste 5 sek på pur f...skap. 1 min allerde i morgen:p
 
Haha, trodde jeg var lur da jeg ba mannen sette på nedtelling på planke-challenge dag 1 (20 sek) Jeg står og skjelver og til slutt roper:"hvor lenge er det igjen?!?!" Hvorpå jeg får til svar:"Når skal jeg si ifra? Er på 38 sekunder nå..!" Huff, jeg sa at han skulle ha på nedtelling, ikke stoppeklokke :p
 
Haha, trodde jeg var lur da jeg ba mannen sette på nedtelling på planke-challenge dag 1 (20 sek) Jeg står og skjelver og til slutt roper:"hvor lenge er det igjen?!?!" Hvorpå jeg får til svar:"Når skal jeg si ifra? Er på 38 sekunder nå..!" Huff, jeg sa at han skulle ha på nedtelling, ikke stoppeklokke :p

Hahaha :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, trodde jeg var lur da jeg ba mannen sette på nedtelling på planke-challenge dag 1 (20 sek) Jeg står og skjelver og til slutt roper:"hvor lenge er det igjen?!?!" Hvorpå jeg får til svar:"Når skal jeg si ifra? Er på 38 sekunder nå..!" Huff, jeg sa at han skulle ha på nedtelling, ikke stoppeklokke :p
Haha, godt jobba da! :D
 
Haha! Skjønner ikke hvordan jeg skal greie 1 min!;) Dag 2 på 45 sec i dag og jeg rista som besatt og sto de siste 5 sek på pur f...skap. 1 min allerde i morgen:p
Ja, nå begynner det å bli tøft.
 
Lykke til denne uken, alle sammen!

Har oppfattet en mild panikk angående denne måltids-utfordringen. Det viktigste er å spise jevnt, det er ikke snakk om treretters hver tredje time :p

Det viktigste er å få i seg noe jevn og næringsrikt for å holde forbrenningen oppe. Vi skal ikke sulte oss slanke ;)

Her er et eksempel fra Grete Roede:
Frokost: Kornblanding m/frukt og youghurt
Lunsj: Salat
Mellommåltid: En neve nøtter eller 1 frukt
Middag: Gryterett
Kvelds: Cottage cheese med eplemos

Lite og ofte ;)
 
Hjelp nåla på vekta rikker seg ikke i det hele tatt! Hadde en uke med bra nedgang og etter det bom stille:-( Tips???
 
Då e resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Regnes denne som snop? :p Går det eventuelt å spise den med nøtter?

ImageUploadedByBV Forum1413707763.529177.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Regnes denne som snop? :p Går det eventuelt å spise den med nøtter?

Vis vedlegget 83680


Sent from my iPhone using BV Forum
Hahaha! Kjenner meg litt igjen:) Prøver liksom å finne smutthullene som gjør at jeg kan spise litt sånn kamuflert snop. Tenker det er opp til enhver å bedømme, men om du ser på innholdet, tipper jeg kanskje at den ikke ligger veeeldig godt an mtp sukker/kcal...?
 
Hjelp nåla på vekta rikker seg ikke i det hele tatt! Hadde en uke med bra nedgang og etter det bom stille:-( Tips???
Æsj, så kjedelig! Jeg har stått bom stille siden fødsel, selv om jeg har følt at jeg har vært ganske flink også før krigen. Nå, etter at jeg ble med i krigen, har vekta endelig begynt å gå nedover! Det jeg har gjort annerledes er å ha nulltoleranse for snop i hverdagen, drikke 2 l vann hver dag, og prøvd å få opp pulsen i alle fall to av tre dager. Også har jeg begynt å drikke aloevera og spise lean. Mulig at det også har virket inn. Totalpakken har i alle fall gjort at det har begynt å gå nedover etter 11 mnd bom stille!!
 
Back
Topp