★☆★Felles skravletråd★☆★

Har dere sånn mat-levert-på-døra-avtale? Hvordan funker det?

Jepp. Funger heilt fantastisk :D eg bare bestemmer hvilken uke vi vil ha levering. Så står det på nettsiden når sjåføren er her. Og hvis man ikke er hjemme så står den på trappa :)

Kan også velge om man vil ha 3 eller 5 dagers matleveranse. Og hvor mangen personer. Denne gangen fikk eg fruktkassen med gratis. Er sånn verv en venn kampanje :D pluss vi fikk med 6 stk god morgen yoghurter som gave :D

Det e alltid heilt ferske grønnsaker og kjøtt/fisk/ pølse osv.

Eg pleier bare å bestille kassen når pappa er i nordsjøen. For når han er hjemme står han for matlagingen :D da e vi på middag hver dag :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1415812144.959108.jpg

Resultatet etter dagens middag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp. Funger heilt fantastisk :D eg bare bestemmer hvilken uke vi vil ha levering. Så står det på nettsiden når sjåføren er her. Og hvis man ikke er hjemme så står den på trappa :)

Kan også velge om man vil ha 3 eller 5 dagers matleveranse. Og hvor mangen personer. Denne gangen fikk eg fruktkassen med gratis. Er sånn verv en venn kampanje :D pluss vi fikk med 6 stk god morgen yoghurter som gave :D

Det e alltid heilt ferske grønnsaker og kjøtt/fisk/ pølse osv.

Eg pleier bare å bestille kassen når pappa er i nordsjøen. For når han er hjemme står han for matlagingen :D da e vi på middag hver dag :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Wow, det høres ut som et godt tilbud. Det var en telefonselger som prøvde å overtale meg her om dagen, men hun klarte det ikke:) Selv om jeg har vurdert det. Får ta det opp til vurdering igjen, skjønner jeg!
 
Jepp. Funger heilt fantastisk :D eg bare bestemmer hvilken uke vi vil ha levering. Så står det på nettsiden når sjåføren er her. Og hvis man ikke er hjemme så står den på trappa :)

Kan også velge om man vil ha 3 eller 5 dagers matleveranse. Og hvor mangen personer. Denne gangen fikk eg fruktkassen med gratis. Er sånn verv en venn kampanje :D pluss vi fikk med 6 stk god morgen yoghurter som gave :D

Det e alltid heilt ferske grønnsaker og kjøtt/fisk/ pølse osv.

Eg pleier bare å bestille kassen når pappa er i nordsjøen. For når han er hjemme står han for matlagingen :D da e vi på middag hver dag :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres genialt ut, jeg vil å ha! Men her er det ingen slike firma.
Glemte helt ekstrapoeng for grønnsaksuppe, så her ble det
lettsaltet torsk m/grønnsaker og flesk i dag. Klarte å spise
meg ubehagelig mett :eek:
 
Høres genialt ut, jeg vil å ha! Men her er det ingen slike firma.
Glemte helt ekstrapoeng for grønnsaksuppe, så her ble det
lettsaltet torsk m/grønnsaker og flesk i dag. Klarte å spise
meg ubehagelig mett :eek:
Glemte suppa jeg og. Deres middag er en av mine favoritter, kjempe godt!
 
Då har eg bestemt meg for å trekke meg fra krigen. Noen som kunne tenkt å prøvd seg som krigleder? :D kan selvfølgelig veilede og hjelpe til hvis det trengs :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp