☀️ IKM uke 36 ☀️

Ting tar tid, bare å smøre seg med tolmodighet fram til EL:wtf:
 
Ting tar tid, bare å smøre seg med tolmodighet fram til EL:wtf:
Ugh, ja :dead: Her er det fortsatt 12 dager til EL er forventa (om den kommer likt som siste 3 syklusene). MEN, bare 6 dager til time hos gynekolog. Så teller ned til timen der først, så det ikke skal føles såååå lenge å vente :playful: Men jo mer jeg tenker på det, jo mer er jeg redd for dårlig nyheter hos gyn.
 
Ikke hatt mensen siden torsdag, så da varte den i 4 dager denne gangen. 1 dag mindre enn vanlig. Så nå er jeg spent på om resten av syklusen blir kortere også, eller om den forblir på 29 dager. Forventer el på cd15 altså om 9 dager :) Jeg temper fremdeles, men tenker å begynne med el- tester på torsdag, på cd11. Kanskje jeg starter dagen før. Får se an symptomer og temp eventuelt.

Veldig spent på denne syklusen :)

Håper så inderlig at det går denne gangen her :Heartred
 
Ugh, ja :dead: Her er det fortsatt 12 dager til EL er forventa (om den kommer likt som siste 3 syklusene). MEN, bare 6 dager til time hos gynekolog. Så teller ned til timen der først, så det ikke skal føles såååå lenge å vente :playful: Men jo mer jeg tenker på det, jo mer er jeg redd for dårlig nyheter hos gyn.
Fint å ha noe å se frem til, og du må huske på at mest sannsynlig er alt i orden hos gyn :) selv om jeg vet hvor lett det er å ta sorger på forskudd.
 
Ikke hatt mensen siden torsdag, så da varte den i 4 dager denne gangen. 1 dag mindre enn vanlig. Så nå er jeg spent på om resten av syklusen blir kortere også, eller om den forblir på 29 dager. Forventer el på cd15 altså om 9 dager :) Jeg temper fremdeles, men tenker å begynne med el- tester på torsdag, på cd11. Kanskje jeg starter dagen før. Får se an symptomer og temp eventuelt.

Veldig spent på denne syklusen :)

Håper så inderlig at det går denne gangen her :Heartred
Jeg hadde også kortere mens denne gangen. Ligger helt likt som deg faktisk med el på CD15/16. Ikke tenkt på at kanskje syklusen generelt også blir kortere, den har vært 36 dager etter exu men nå blir den kanskje 28 igjen som den skal være:smiley-angelic001 jeg temper og skal også el teste på CD11 ca.
Megaspent på denne syklusen, det burde klaffe for oss:Heartred
 
Fint å ha noe å se frem til, og du må huske på at mest sannsynlig er alt i orden hos gyn :) selv om jeg vet hvor lett det er å ta sorger på forskudd.
Ja, så jeg både ser frem til og gruer meg til timen :playful: Men prøver å ikke ta alle sorgene på forskudd.
Håper det klaffer for oss denne runden :Heartred
 
Jeg hadde også kortere mens denne gangen. Ligger helt likt som deg faktisk med el på CD15/16. Ikke tenkt på at kanskje syklusen generelt også blir kortere, den har vært 36 dager etter exu men nå blir den kanskje 28 igjen som den skal være:smiley-angelic001 jeg temper og skal også el teste på CD11 ca.
Megaspent på denne syklusen, det burde klaffe for oss:Heartred
Så gøy! Da får vi følge hverandre :D jeg har jo aldri pleid å ha så fine sykluser som jeg har nå, så dette er luksus! Bare håper jeg har det slikt for alltid (men at jeg blir gravid denne PP’n først):smiley-angelic001 hahaha. Jeg temper for første gang denne syklusen, så er spent på hvordan det blir. Temper i munn, under tunga, og har hørt st drt ikke gir så nøyaktig resultat, men det er rett og slett eneste måten jeg kan tempe på nå, så håper det er godt nok. Håper håper så sykt at det klaffer for oss:Heartred:Heartred
 
Så gøy! Da får vi følge hverandre :D jeg har jo aldri pleid å ha så fine sykluser som jeg har nå, så dette er luksus! Bare håper jeg har det slikt for alltid (men at jeg blir gravid denne PP’n først):smiley-angelic001 hahaha. Jeg temper for første gang denne syklusen, så er spent på hvordan det blir. Temper i munn, under tunga, og har hørt st drt ikke gir så nøyaktig resultat, men det er rett og slett eneste måten jeg kan tempe på nå, så håper det er godt nok. Håper håper så sykt at det klaffer for oss:Heartred:Heartred
Jeg temper også i munn, under tunga. Og synes det fungerte helt fint sist PP :) Mulig det ikke er mest nøyaktig. Men det ga fortsatt en fin kurve som viste tydelig når EL hadde vært. Legger med bilde fra sist syklus som. Eks.
Screenshot_20220813-182017_FF App.jpg
 
Jeg temper også i munn, under tunga. Og synes det fungerte helt fint sist PP :) Mulig det ikke er mest nøyaktig. Men det ga fortsatt en fin kurve som viste tydelig når EL hadde vært. Legger med bilde fra sist syklus som. Eks.
Vis vedlegget 386649
Ah, nice. Takk :) når hadde du eggløsning i forhold til positiv el test? Det er jeg spent på å finne ut av på meg :D
 
Ah, nice. Takk :) når hadde du eggløsning i forhold til positiv el test? Det er jeg spent på å finne ut av på meg :D
Jeg fikk positive EL tester onsdag morgen på CD19. Og i følge tempinga var EL en plass rundt Fredagen på CD21. Så hvert fall 36 timer etter positiv test da. Spent på selv om det blir likt for meg denne gangen også :happy: eller om det blir annerledes nå
 
Absolutt greit å vite :joyful: Så det blir spennende å finne ut av! Men her har jeg litt utfordringer med å tempe til samme tidspunkt og med nok timer søvn innabords. Merker at om jeg har sovet mindre enn 3 timer så blir det liksom feil. Men samtidig fikk jeg en ganske ok kurve sist som tydelig viste EL osv likevel da :happy:
Jeg også sliter med å få nok dyp søvn før jeg temper. Våkner av den minste ting mini lager. Selvom babycallen står på det laveste og jeg sover med sov i ro :p
 
Jeg også sliter med å få nok dyp søvn før jeg temper. Våkner av den minste ting mini lager. Selvom babycallen står på det laveste og jeg sover med sov i ro :p
Ja ikke alltid så lett når man har kids :playful: Heldigvis sover guttungen her for det meste natta gjennom. Men jeg våkner til alle mulig rare tidspunkter av meg selv uansett
 
Hei! Tr kom brått på i dag for meg, så da blir nok neste syklus litt forskjøvet, så jeg joiner her :D

Lilje92 - 30 - B2 - PP3 - EL 28/8 - IKM 11/9
 
Hei :) hiver meg inn her. Min EL og mens kan variere noen dager, men foreløpig så vil det se sånn ut:
Snuppelupp94 - 28 år -B2 - PP2 - EL 28/8 - IKM 11/9
 
Jeg venter på at TR skal stikke av gårde. Og det skjer antageligvis ikke før på torsdag/fredag.

Jeg er så kåt på pikk at jeg holder på å dø! BOB’n holder ikke akkurat nå og jeg orker rett og slett ikke mensen-sex. Gleder meg til mensenfrie dager nå!!

Over til noe annet: jeg har begynt å tempe :) så er spent på hvordan det vil se ut i grafen i forhold til el-testene jeg kommer til å ta etterhvert, og også om jeg får til denne tempingen.
Jeg har tempet en god stund, mest for å bli ordentlig kjent med kroppen min. Og jeg synes det er lettere å bekrefte EL med temping og tester. For jeg får positiv EL test så holder tempen seg nede, og når tempen stiger da har EL vært. Utrolig spennende. Så jeg føler jeg har lært kroppen min å kjenne veldig godt og kan kjenne på kroppen, tempen og med test når jeg har EL :cool:
 
Jeg fikk positive EL tester onsdag morgen på CD19. Og i følge tempinga var EL en plass rundt Fredagen på CD21. Så hvert fall 36 timer etter positiv test da. Spent på selv om det blir likt for meg denne gangen også :happy: eller om det blir annerledes nå
Du får holde meg oppdatert hvordan det blir for deg denne gangen :)
 
Last edited:
Back
Topp