☀️ IKM uke 36 ☀️

Den på 10dpo var ikke svak. Men med den ujevne fargen, så mistenkte jeg kanskje feil på testen. Ville forøvrig klaget på den, for det er ikke greit. ><
Den så mer ujevn ut på bildet, den var mer hel i fargen i virkeligheten, men du har sikkert helt rett. For jeg får bare negative tester nå, og det kjennes ut på kroppen at tanta er rett rundt hjørne. Så er klar for ny pp :)
 
Den så mer ujevn ut på bildet, den var mer hel i fargen i virkeligheten, men du har sikkert helt rett. For jeg får bare negative tester nå, og det kjennes ut på kroppen at tanta er rett rundt hjørne. Så er klar for ny pp :)
Er uansett ikke ok. Hadde du tatt kun den testen, hadde du jo tenkt gravid, så..
 
Tok en test til i kveld, og den er så blenda at der teststreken skal være, så er det en hvit linje, haha
 
Ingen TR ennå. Negative g-test i går, ikke testet i dag da jeg er tom for tester og ikke gidder å kjøpe flere nå :p Men tok en EL-test, og DEN var positiv. What? Skjønner ingen ting jeg nå.. Noen andre som har opplevd det? Er på CD 31.. Ut ifra de forrige syklusene, skulle tanta kommet til nå.
 
Ahahaha, nå kommer tanta, så starter vel fullt fra i morgen :p Men da vet jeg hvertfall det fra nå av, at EL-tester kan være positive rett før TR. Lært noe nytt i dag og :p
Så da kan jeg settes på TR
 
Gikk også til innkjøp av grapefruktjuice denne mnd, men gleder meg veeeldig til å gå over til ananas etter el (elsker ananas) :p

Her er aksjerlegging i full gang, krysser bare fingrene for at typen orker hver dag frem til onsdag :laughing002
Hvor mye grapefruktjuice er det anbefalt at man skal drikke per dag? :)
 
Back
Topp