◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Skal teste idag, når Jeg kommer hjem fra jobb.. Spent! Hmmm
Noen ikm idag som har testet? :)

Nå har jeg bestemt meg, det blir test lørdag morgen om tr ikke har kommet innen da, for jeg skal på fest på kvelden. Tror aldri jeg har klart å vente helt til ikm før, men denne gangen skal det gå :P

TR!! Æsj.. jeg som var sikker på vi traff denne mnd:-/

I dag tok jeg en graviditetstest som var negativ. Mener jeg er 10 dpo i dag. Har ikm på søndag 23 august. Hvis det ikke har klaffet denne måneden følger jeg ikke med videre. Orker ikke mere prøving. Har prøvd siden aborten i januar og ikke lyktes. Har 4 nydelige barn så det er ikke synd i meg. Lykke til alle sammen. Håper dere fort blir gravide:):)

I dag murrer det og veldig... Og er ganske oppblåst, og jeg sovna va hall 10 i går og sto opp 6.30 i dag, men er stuptrøtt.. Hatt en hvil på sofaen og :-P

Jeg har ingen symptomer! :P så er ikke akkurat veldig spent på morgendagens test..

Tatt test nå med de ebay graviditets test ingen mensen enda, men ser ikke den negativ?

ImageUploadedByBV Forum1439993398.425029.jpg

Sniker som vanlig i teste klubbene jeg. :)
Jeg ser en strek jeg asså. ;)

Åååå, gjør du det? Hmm syntes også jeg ser noe, vet ikke om det ekte eller noe Hmm

Jaja, sleng meg opp på tr! Tidenes rareste da. Fikk noe rosa slim sent på mandags kvelden, og tr kom i går morges. Nesten ikke noe tr i dag, så å si ferdig. Pleier å være 3,5 dag, så jeg skjønner ikke noe! :P Kan leve med kort tr, jeg!

Back
Topp