E
EndeligPrøver
Guest
Er ikke barnet jeg er redd for så tidlig egentlig, mer det jeg hørte om blodtrykksfall og besviming. Får ta en prat med legen først så jeg blir beroliget i hvertfall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahihi, smarthåper de sitter
![]()
jeg har ikke akkurat kjørt berg og dalbane,men var på enn noe mislykket kanotur med en stk overgirethund, så det ble en del velt og rull rundtkanskje det vil funke
![]()
Har dere tid så kan det være lurt med en runde tilda er el testen meeeget positiv! Vi hoppa i høyet i går. Da er det vel ikke nødvebdig å legge inn i dag, men heller vente til i morgen? Eller?![]()
Hei! Jeg hadde også eggløsning mandag og IKM 17.august(Jeg har ikke brukt noen egglsningstest, kjenner det bare på smerte i eggstokkene). Jeg driver også å venter på symptomer, syns jeg kjente litt murring nederst i ryggen i natt, og i dag syns jeg jeg har vært ekstra trøtt. Men kan like gjerne være innbilning fordi jeg ønsker å kjenne noe
Sist gang husker jeg at jeg kjente stikninger i livmor etter 6 dpo, og nesten som kynnere iblant. også var jeg ekstra trøtt, men kjente ingenting til det før 6 dpo tror jeg. Spent på å høre når og hvilke symptomer som dukker opp hos deg
![]()
Signerer denne. Egget kan jo faktisk slippe allerede i ettermiddagHar dere tid så kan det være lurt med en runde tilegget slippes 12-48 timer etter positiv test
![]()
Jeg skulle i bursdag på tusenfryd sist når jeg var 9 uker på vei. Nevnte det i forbifarten for legen når jeg var hos han og han frarådet meg å ta Berg og dal baner... Vet ikke helt hva grunnen var. Nevnte noe om g kreftene? Jeg gjorde det iallefall ikke men en annen som skulle i bursdagen var like langt på vei som.meg (fikk jeg vite senere) hun dro og alt gikk fint med henneEr ikke barnet jeg er redd for så tidlig egentlig, mer det jeg hørte om blodtrykksfall og besviming. Får ta en prat med legen først så jeg blir beroliget i hvertfall.
Tusen takk kjære ♡Håper tiden flyr og du snart har en positiv test og spiren blir der![]()
NeidaMå man vere med i oppropslisten for å være med på ikm tråder?![]()
Okei, takkNeidakun om du vil inn på skjult gruppe
![]()
Hmm...hvis positiv EL test var den 2.08, så var vel kanskje EL den 3? Og da er 4.08 1 dpoVet ikke hvor mange dpo jeg er. Men i morgen er det en uke siden positiv el test![]()
Hvordan går det? Har du hatt noe mer symptomer på EL? eller at den har vært?Jeg tror jeg skal inn hit, IKM 18
Forrige prøveperiode skulle jeg ha IKM 21. juli og når tr ikke kom da så trodde jeg selvfølgelig at det hadde klaffet, men niks, tr kom 27 juli istedet!!
Så i utgangspunktet så skulle jeg ha fått el nå 4.august, men i og med at tr var så sein så tenkte jeg at el ikke kommer før den 10. august.
Men nå har jeg hatt masse el-slim og smerter, så uten at jeg har testet så kjennes det faktisk ut som jeg har hatt el likevel og da håper jeg at IKM er den 18.august![]()
Hadde ikke skikkelige el smerter før tirsdag kveld/onsdag formiddag. Men om dette var etter smerter eller hva vet jeg ikke. Hadde el slim på søndag. Derfor jeg er så usikker på dpo. Men vi får se når tr kommer om når el var. Den kommer presist 14 dager etter el, så og si på timenHmm...hvis positiv EL test var den 2.08, så var vel kanskje EL den 3? Og da er 4.08 1 dpoDa er du vel ca 5 dpo idag
![]()
Da høres det jo ut som dere uansett traffHadde ikke skikkelige el smerter før tirsdag kveld/onsdag formiddag. Men om dette var etter rsmerter eller hva vet jeg ikke. Hadde el slim på søndag. Derfor jeg er så usikker på dpo. Men vi får se når tr kommer om når el var. Den kommer presist 14 dager etter el, så og si på timenHadde sex søndag kveld og mandag kveld og onsdag kveld. Så vi får se om vi traff på noen av dagene hvertfall
![]()
Hehe, trur ikke kjære setter så pris på om det blir så mye stress rundt dette. Han er der "skjer det så skjer det"Da høres det jo ut som dere uansett traffKrysser fingrene for deg!
Du har ikke vurdert å tempe for å være sikker? Om jeg har før, under eller etter ELsmerter varierer veldig fra syklus til syklus har jeg skjønt. Så hadde jeg bare skulle gått etter smertene hadde jeg hatt et vindu på alt fra 5-12 dager hehe.