◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Det kan du <3
Takk søte du ❤️ er ganske så lei meg nå :( kjøpte duplo til jenta mi og hun får lov å være oppe med meg idag da hun fikk så mye inntrykk på legevakten og måtte holde våken 2 ganger før hun sovnet. Hadde ikke hjerte til å vekke henne mer :(

I dag har jeg kjørt masse berg- og dalbaner og karuseller generelt. Satser på ar svømmerne har blitt hjulpet i den retningen de skal :P hahah!!

I dag har jeg kjørt masse berg- og dalbaner og karuseller generelt. Satser på ar svømmerne har blitt hjulpet i den retningen de skal :P hahah!!

hihi, smart :) håper de sitter ;)
jeg har ikke akkurat kjørt berg og dalbane,men var på enn noe mislykket kanotur med en stk overgirethund, så det ble en del velt og rull rundt ;) kanskje det vil funke :)

bda2dc7ff70d22ad66105d54b5bceb51
da er el testen meeeget positiv! Vi hoppa i høyet i går. Da er det vel ikke nødvebdig å legge inn i dag, men heller vente til i morgen? Eller?

Hvordan går det, jenter? Jeg er 2 DPO i dag, hvis EL-testene hadde rett... jeg hadde positiv EL-test på mandag, men jeg er litt skeptisk fordi livmortappen virket ganske hard og lukket... så kanskje kroppen ikke fikk det helt til :S uansett, jeg følger med på DPO og tar en test mandag 17. antageligvis :D blir vel litt symptomleting i neste uke, men kjenner jeg meg selv, så merker jeg mange symptomer fordi jeg VIL så gjerne ;)

det jeg husker spesielt fra sist gang er:

større og ømme nipples
varm/følelsen av feber
sur svette under armene,

så det er nok disse symptomene jeg leter mest etter, kvalmen kom ikke før senere sist gang :)

Hei! Jeg hadde også eggløsning mandag og IKM 17.august :) (Jeg har ikke brukt noen egglsningstest, kjenner det bare på smerte i eggstokkene). Jeg driver også å venter på symptomer, syns jeg kjente litt murring nederst i ryggen i natt, og i dag syns jeg jeg har vært ekstra trøtt. Men kan like gjerne være innbilning fordi jeg ønsker å kjenne noe ;) Sist gang husker jeg at jeg kjente stikninger i livmor etter 6 dpo, og nesten som kynnere iblant. også var jeg ekstra trøtt, men kjente ingenting til det før 6 dpo tror jeg. Spent på å høre når og hvilke symptomer som dukker opp hos deg ;)

Takk søte du ❤️ er ganske så lei meg nå :( kjøpte duplo til jenta mi og hun får lov å være oppe med meg idag da hun fikk så mye inntrykk på legevakten og måtte holde våken 2 ganger før hun sovnet. Hadde ikke hjerte til å vekke henne mer :(
Det forstår jeg godt <3 Sender deg mange klemmer <3

Snart 3 dpo og den dagen skal tilbringer I dyreparken før det er bursdags forbredelser på lørdag, bursdag søndag og jobb igjen fra mndag så jeg håper dpo Dagene flyr altså :D

Snart 3 dpo og den dagen skal tilbringer I dyreparken før det er bursdags forbredelser på lørdag, bursdag søndag og jobb igjen fra mndag så jeg håper dpo Dagene flyr altså :D

Da får vi håpe dagene flyr! Her er det å vente på el.. Tester ikke, da blir jeg bare stresset, men vi legger inn aksjer hver dag for å være sikker ;-) syklusene mine pleier å være på 28 dager, så regner med el er rund cd14.. Idag er det cd 12, så nærmer seg!!

Håper tiden flyr og du snart har en positiv test og spiren blir der ❤️

Da får vi håpe dagene flyr! Her er det å vente på el.. Tester ikke, da blir jeg bare stresset, men vi legger inn aksjer hver dag for å være sikker ;-) syklusene mine pleier å være på 28 dager, så regner med el er rund cd14.. Idag er det cd 12, så nærmer seg!!
Har også 28 cd. Men el kom kjempe tidlig denne måneden cd 12-13. Hadde positiv el test cd 12. Men annen hver dag bør vel holde, samle opp litt ;)

Ja, tenker alltid at annenhver dag er nok, men så har vi jo lyst på sex da :-p
Vi også holdt på annenhver dag. Men når jeg merket EL nærmet seg så ble det en ekstra gang skviset inn hehe ;)

Idag 3 dpo hadde jeg et kjempe temphopp :D hadde det ikke sånn sist syklus, da steg det bare litt og litt gradvis. Spennende hva som skjer nå. Ingen tvil om at EL har vært iallefall :) hvor mange dpo er dere andre?

Vi også holdt på annenhver dag. Men når jeg merket EL nærmet seg så ble det en ekstra gang skviset inn hehe ;)

Idag 3 dpo hadde jeg et kjempe temphopp :D hadde det ikke sånn sist syklus, da steg det bare litt og litt gradvis. Spennende hva som skjer nå. Ingen tvil om at EL har vært iallefall :) hvor mange dpo er dere andre?
Jeg hadde positiv el test på søndagsmorgen. Men vet ikke om el var da. Eller på tirsdag kveld når jeg fikk så vondt i magen og livmorhalsen. Så er vel 3-5 dpo :) Vet ikke om det går ant å få el 63 timer etter positiv test eller om det var smerter etter el. Smertene varte til onsdag ettermiddag så...

I dag har jeg eggløsning eller er 1 dpo. Tempen steg svakt i dag og livmortappen lukket seg i går, så mest sannsynlig er jeg 1 dpo. Er forkjølet så kan ikke stole helt på tempen. Dette er første periode vi har hatt sex rett før eller på eggløsning. Har hatt sex tre dager før eggløsning mange ganger, men aldri blitt gravid av det. Det er først neste periode vi egentlig blir prøvere da, men tror samboer har gitt opp litt å vente, da jeg har overlatt ansvaret for å bruke prevensjon når det er "utrygt" til han. Jeg vil jo at det skal skje så fort som mulig. Hvis jeg blir gravid nå, så skal jeg reise til USA fra uke 5-8, så det kan bli veldig spennende :)

I dag har jeg eggløsning eller er 1 dpo. Tempen steg svakt i dag og livmortappen lukket seg i går, så mest sannsynlig er jeg 1 dpo. Er forkjølet så kan ikke stole helt på tempen. Dette er første periode vi har hatt sex rett før eller på eggløsning. Har hatt sex tre dager før eggløsning mange ganger, men aldri blitt gravid av det. Det er først neste periode vi egentlig blir prøvere da, men tror samboer har gitt opp litt å vente, da jeg har overlatt ansvaret for å bruke prevensjon når det er "utrygt" til han. Jeg vil jo at det skal skje så fort som mulig. Hvis jeg blir gravid nå, så skal jeg reise til USA fra uke 5-8, så det kan bli veldig spennende :)
Spennende! Håper på ytterligere tempstiging for deg :)

Jeg også skal til syden ca uke 6 hvis det klaffer denne gangen. Ikke optimalt men skal ta alle forholdsregler jeg kan. Og så prøve å kose meg, selvsagt ;)

Da har EL kommet og gått - uten at vi har fått lagt inn aksjer i det hele tatt...:( Mannen jobber på spreng denne mnd siden det er siste mnd før han slutter og vi flytter. Men det innebærer at når han kommer hjem om kveldene er han altfor sliten til babymaking og det er jo forståelig, da. Nå må vi vente (helt til) Oktober for å prøve, siden neste EL-periode er jeg på jentetur! Så det er nok bare å ta meg av lista her, og masse lykke til til dere andre!!! Følger med og heier på dere! Så kommer jeg tilbake til prøveforumet litt senere ;)

Er jeg forresten gal som planlegger å ta samtlige berg og dalbaner på universal studios selv om det skulle vise seg at jeg er i uke 5? Har hørt noe om at man kan få blodtrykksfall og besvime, men risikoen er vel liten så tidlig?

Er jeg forresten gal som planlegger å ta samtlige berg og dalbaner på universal studios selv om det skulle vise seg at jeg er i uke 5? Har hørt noe om at man kan få blodtrykksfall og besvime, men risikoen er vel liten så tidlig?
Nei, det er ikke farlig for barnet. Det har jeg fra sikre kilder :-)

Back
Topp