~⊙~ jubeltråd ~⊙~

Jubler for at siste arbeidsdag er gjennomført og nå er det ferie :D 5 uker til termin, så blir nok mye tid til å lade batteriene!(men forhåpentligvis ikke :p)
 
Jubler for at lille takk gud bestemte seg for å bli ned med hodet nå i slutten og hodet er nå festet :D ikke planlagt KS på oss allikevel og det er jeg glad for! Håper bare han holder seg inne en uke til for å komme over prematurgrensen for har hatt noen skikkelig tak og til tider regelmessige menssmerter/kramper siste døgnet!
 
Jubler for at jentene og jeg har ferie (mannen tar ferie til uka) og at været er fint! I dag skal vi bare kose oss og leve sakte! Deilig!!
 
Jubler for nøyaktig 1 mnd til termin:D Og 36+0 da ;)
 
Jubler for at lille takk gud bestemte seg for å bli ned med hodet nå i slutten og hodet er nå festet :D ikke planlagt KS på oss allikevel og det er jeg glad for! Håper bare han holder seg inne en uke til for å komme over prematurgrensen for har hatt noen skikkelig tak og til tider regelmessige menssmerter/kramper siste døgnet!

måå bare spørre her: Har din lille vært i seteleie evt tverr lenge, og når snudde han seg med hodet ned? Mi har vært i hodeleie siden 26/27 uke, og ila forrige uke plutselig snudd seg til sete. Fått planlagt ks. (er 36+0 nå) men håpet er jo der enda om at hun snur seg tilbake :)
 
måå bare spørre her: Har din lille vært i seteleie evt tverr lenge, og når snudde han seg med hodet ned? Mi har vært i hodeleie siden 26/27 uke, og ila forrige uke plutselig snudd seg til sete. Fått planlagt ks. (er 36+0 nå) men håpet er jo der enda om at hun snur seg tilbake :)
Han hadde ligget ned med hodet helt fra starten så vi fikk sjokk da vi fant ut i uke 33 at han plutselig hadde snudd seg :) men nå uke 36 hadde han heldigvis gjort en helomvending ;) men han lå ikke så lenge i sete da nei!
 
Han hadde ligget ned med hodet helt fra starten så vi fikk sjokk da vi fant ut i uke 33 at han plutselig hadde snudd seg :) men nå uke 36 hadde han heldigvis gjort en helomvending ;) men han lå ikke så lenge i sete da nei!

Ok :) Så bra han snudde seg tilbake :) Krysser bare fingrer og tær for at mi snuppa snur seg også :)
 
Jubler for en skikkelig god natt med søvn! Etterlengta :D
 
"Jubler" for at jeg har fått slappet av å sovet masse i dag, å bli forskjøla når man nesten er høygravid tar på en liten skrott:D Guttungen ble faktisk henta av ei venninne i barnehagen i dag så han skal være der til i kveld:O Første gang på kompisbesøk, rar følelse det der, men de storkoser seg garrantert☺
 
Jubler for å ha prøvd å lage sånn bananis som er så populært om dagen, og det var kjempegodt:p hehe... Frosne bananbiter, peanøttsmør, kakaopulver og vaniljesukker:) namnam...
 
For noen dager siden klaget jeg på varmen.. I dag jubler jeg for en solfylt dag på altanen med en liten trekk :)
 
Back
Topp