~⊙~ jubeltråd ~⊙~

Jubler for 19+2 i dag og at jeg kjenner og ser bevegelsene til lillesøster hver dag <3

Jubler for at jeg er så lykkelig for tiden!!! :D
Handler nok mye om hva som pågår i kroppen min og hva som ventet meg og mannen i mitt liv. Men jeg er også en ekstrem værhumørsyk person og får en mild vinterdepresjon, men en ekstrem lykkefølelse så fort våren og solen kommer ;) nå er det meldt strålende sol en hel uke framover så da blir det nok ekstra lykkehormoner i blodet!

I dag er det mandag 9. mars, og du er 20 uker og 1 dag ut i svangerskapet. Det er 20 uker og 2 dager igjen til din termin, onsdag 29. juli.

leker.png

Gratulerer, du er halvveis! :hello2Det er 141 dager bak deg og like mange foran deg. Høres det mye ut? Mange mener at ukene mellom uke 20 og 30 er de beste i svangerskapet.

I dag er det mandag 9. mars, og du er 20 uker og 1 dag ut i svangerskapet. Det er 20 uker og 2 dager igjen til din termin, onsdag 29. juli.

leker.png

Gratulerer, du er halvveis! :hello2Det er 141 dager bak deg og like mange foran deg. Høres det mye ut? Mange mener at ukene mellom uke 20 og 30 er de beste i svangerskapet.
Gratulerer :) Er dette en app? Isåfall hvilken?

Jubler for den fantastiske kjæresten min som gav meg streng beskjed om å sitte i sofaen og slappe av mens han lager fredagsmaten :D

Da er jeg ved halvveis-skillet jeg også, like mange dager foran meg som bak meg :D

Back
Topp