Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jippiiiii!!! I går kveld var jeg plutselig mindre kvalm og kunne sitte, gå og stå istedenfor å bare ligge rett ut i sofaen. Kjentes litt ut som om jeg "våknet til meg selv igjen" og i dag har jeg ikke spydd, følte meg nesten ikke kvalm når jeg stod opp (måtte bare hive i meg noen saltstenger i senga.) Føler meg fortsatt sånn "våken", så krysser fingrene for at det er magiske uke 12 som nå snur ting. Er første gang at jeg ikke har våknet midt på natten for å gå på do siden uke 7-8 også - så tydelig at jeg er på vei mot 2.trimester
Jubler for at nyheten om baby er meget godt tatt i mot av min mamma og de nærmeste vennene til samboer vi har hatt sammenkomst her i dag med middag og alkohol og jeg klarte og lure de andre lenge. Men spm om hvorfor jeg ikke tok shot og cava kom hele tiden. Samboer trakk meg til side og sa: skal vi bare si det nå? Og vi fant ut at det var like greit for jeg var sliten og ekstremt lei av og takke nei til alt og jubelen sto i taket her hjemme! Det tak heeelt av. Skulle jo tro at det var de som skulle bli foreldre. Hihi
Så nå oppfordret kompisene til sambo han til og fri osv. Haha vi får nå se.
Har kommet meg ut av huset i dag for første gang på flere uker, klart å gå i butikken og handle noen gravidklær OG gå ut og spise etterpå!!! Er stappmett, kjempesliten, sjokkert og KJEMPEfornøyd )) Har bare vært litt uggen, så tror virkelig den magiske 12-ukers grenser gjør underverker for meg