• TERMINLISTE MARS 2019 •

Status
Stengt for ytterligere svar.
Haha, ikke jeg heller bortsett fra sist! Denne gangen var syklusen 37 dager (!!!!).. Er veldig spent på hva legen mener termin skal være, om han bare tar utgangspunkt i de standard dagene eller om han faktisk tar hensyn til at jeg har tempet og vet hvilken dag jeg hadde el..
Bruker vel e-snurra. Hater at legene går etter den før ul. Men denne gangen stemte det på en prikk hos meg :D

Bruker vel e-snurra. Hater at legene går etter den før ul. Men denne gangen stemte det på en prikk hos meg :D
Ja, var det jeg tenkte på.. Kjekt at jeg får litt tidligere oppfølging kanskje da, men kjipt å vite at man blir satt en del tilbake på oul..

Ja, var det jeg tenkte på.. Kjekt at jeg får litt tidligere oppfølging kanskje da, men kjipt å vite at man blir satt en del tilbake på oul..

Med første ‘hadde jeg termin’ 23 dager før oul termin ifølge esnurra og mens :hilarious: Fødsel på oul-termin :hilarious:

Med første ‘hadde jeg termin’ 23 dager før oul termin ifølge esnurra og mens :hilarious: Fødsel på oul-termin :hilarious:
Åh, det er bare å forberede seg skjønner jeg! Første hadde jeg samme termin iflg mens og esnurra + tul og oul! Fødte på termindagen også [emoji16]

Muligens 16.mars - ikke hatt mens siden forrige graviditet som endte men en liten gutt i februar-17 [emoji28] Fødested blir UNN Tromsø.

Sniker meg veldig forsiktig inn her i mars. Kjenner på at det enda følers veldig tidlig, men fikk positiv digital (1-2) nå :Heartred

Veldig usikker på dato, både app'er og kalkulatorer spriker veldig. Har valgt å forholde meg til den siste datoen, 16.mars. Krysser alle fingre for at denn holder helt i mål :Heartred

Sniker meg forsiktig inn her jeg også, foreløpig termin 15.mars :) Kalnes :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp