5 uker i morgen og lister meg forsiktig inn etter å ha sneket i 1 ukes tid.
Termin 5 mars
Termin 5 mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har konkludert med 5.mars foreløpig.
Men det skal sies at ut fra forskjellige sider på Internett har jeg alt fra 2.-8.mars.. Så jeg er spent på hva konklusjonen blir på tidlig ultralydJeg å:-D
Vet du ikke når du hadde eggløsning?Men det skal sies at ut fra forskjellige sider på Internett har jeg alt fra 2.-8.mars.. Så jeg er spent på hva konklusjonen blir på tidlig ultralyd
Ikke nøyaktig, jeg vet når babyen ble til, men jeg vet ikke hvordan jeg skal regne nøyaktig for å finne ut når den kommer.. Tar gjerne mot tipsVet du ikke når du hadde eggløsning?
Ikke nøyaktig, jeg vet når babyen ble til, men jeg vet ikke hvordan jeg skal regne nøyaktig for å finne ut når den kommer.. Tar gjerne mot tips
Sist mener jeg at jeg brukte en metode med pluss eller minus noen dager fra første dag i forrige mens og la til ni mnd? Men husker ikke.. Første dag i forrige mens var forøvrig 26.mai..
Takk!Haha, jeg hadde siste mens 22.mai og har ca. termin 2.mars. Om du tar utgangspunkt i en 28-dagers syklus vil du ha termin 5.-6.mars ca. Dette endrer seg nok på oul.
17. mai her, termin 4. foreløpig.. Så det kan jo være store forskjeller ja! [emoji85]Haha, jeg hadde siste mens 22.mai og har ca. termin 2.mars. Om du tar utgangspunkt i en 28-dagers syklus vil du ha termin 5.-6.mars ca. Dette endrer seg nok på oul.
17. mai her, termin 4. foreløpig.. Så det kan jo være store forskjeller ja! [emoji85]
Haha, ikke jeg heller bortsett fra sist! Denne gangen var syklusen 37 dager (!!!!).. Er veldig spent på hva legen mener termin skal være, om han bare tar utgangspunkt i de standard dagene eller om han faktisk tar hensyn til at jeg har tempet og vet hvilken dag jeg hadde el..Så absolutt! Derfor måtte jeg skrive at om man tar utgangspunkt i «normal» syklus tid vil terminen bli slik.
Jeg har ALDRI hatt 28-dagers, før denne syklusen jeg ble gravid Rart!