• TERMINLISTE MARS 2019 •

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg lister meg veeeldig forsiktig inn her etter positiv test i dag. Foreløpig termin er 14. Mars [emoji4]

Last edited:
Ikke nøyaktig, jeg vet når babyen ble til, men jeg vet ikke hvordan jeg skal regne nøyaktig for å finne ut når den kommer.. :smiley-ashamed008Tar gjerne mot tips:)

Sist mener jeg at jeg brukte en metode med pluss eller minus noen dager fra første dag i forrige mens og la til ni mnd? Men husker ikke.. Første dag i forrige mens var forøvrig 26.mai..

Vet du ikke når du hadde eggløsning? :)
Ikke nøyaktig, jeg vet når babyen ble til, men jeg vet ikke hvordan jeg skal regne nøyaktig for å finne ut når den kommer.. :smiley-ashamed008Tar gjerne mot tips:)

Sist mener jeg at jeg brukte en metode med pluss eller minus noen dager fra første dag i forrige mens og la til ni mnd? Men husker ikke.. Første dag i forrige mens var forøvrig 26.mai..

Haha, jeg hadde siste mens 22.mai og har ca. termin 2.mars. Om du tar utgangspunkt i en 28-dagers syklus vil du ha termin 5.-6.mars ca. Dette endrer seg nok på oul.

Haha, jeg hadde siste mens 22.mai og har ca. termin 2.mars. Om du tar utgangspunkt i en 28-dagers syklus vil du ha termin 5.-6.mars ca. Dette endrer seg nok på oul.
Takk!
Ja, babyverden sin terminkalkulator sier 5.mars, og det er ca I midten av alle datoene jeg har fått. Så jeg satser på den foreløpig.

17. mai her, termin 4. foreløpig.. Så det kan jo være store forskjeller ja! [emoji85]

17. mai her, termin 4. foreløpig.. Så det kan jo være store forskjeller ja! [emoji85]

Så absolutt! Derfor måtte jeg skrive at om man tar utgangspunkt i «normal» syklus tid vil terminen bli slik.
Jeg har ALDRI hatt 28-dagers, før denne syklusen jeg ble gravid :joyful: Rart!

Ser det er kommet flere her i løpet av dagen, jeg legger dere inn når roen har senket seg i kveld :)

Så absolutt! Derfor måtte jeg skrive at om man tar utgangspunkt i «normal» syklus tid vil terminen bli slik.
Jeg har ALDRI hatt 28-dagers, før denne syklusen jeg ble gravid :joyful: Rart!
Haha, ikke jeg heller bortsett fra sist! Denne gangen var syklusen 37 dager (!!!!).. Er veldig spent på hva legen mener termin skal være, om han bare tar utgangspunkt i de standard dagene eller om han faktisk tar hensyn til at jeg har tempet og vet hvilken dag jeg hadde el..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp