• Graviditetstestene våre •

Takk! For ordens skyld: dette er tester der det skal være et kryss altså, ikke bare de vannrette streken. Tok en ny test nå nettopp, håpet at den skulle være mer tydelig. Men den er akkurat lik! Jeg ser den loddrette tydelig, men den er så svak at jeg innimellom tenker at det er en skyggestrek. Tror jeg må gå for en med ukesindikator om et par dager!
Vet det, min var omtrent sånn den også. Den er tydelig nok, det er veldig liten sjanse for at du ikke er gravid! :happy:
 
  • Liker
Reactions: IVA
5+4.. tror jeg det var? :)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1693372133.jpg
    Snapchat-1693372133.jpg
    301,2 KB · Visninger: 62
Takk! For ordens skyld: dette er tester der det skal være et kryss altså, ikke bare de vannrette streken. Tok en ny test nå nettopp, håpet at den skulle være mer tydelig. Men den er akkurat lik! Jeg ser den loddrette tydelig, men den er så svak at jeg innimellom tenker at det er en skyggestrek. Tror jeg må gå for en med ukesindikator om et par dager!
En strek er en strek uanz hvor tydelig eller ei den er :happy: Men på noen tester er disse strekene ugyldig, som RFSU sin test. Jeg tok en slik test og tenkte da skyggestreken kom, at det ikke var noe. Men så ble den noe mer tydelig etter hvert som min gikk og den fikk farge på seg :smug: Jeg tok et par andre tester samt clearblue digital senere for å bekrefte. Klarte liksom ikke å slå meg til ro med svarene på de andre, for jeg hadde en i klartekst :p. Men er det Clearblue sine tester, så gjelder streken om den kun er en skyggestrek.
 
Takk! For ordens skyld: dette er tester der det skal være et kryss altså, ikke bare de vannrette streken. Tok en ny test nå nettopp, håpet at den skulle være mer tydelig. Men den er akkurat lik! Jeg ser den loddrette tydelig, men den er så svak at jeg innimellom tenker at det er en skyggestrek. Tror jeg må gå for en med ukesindikator om et par dager!

Jeg fikk lik, sjekk pakkkngsvedlegget- GRATULERER[emoji169][emoji169][emoji169]
 
Jeg skjønner ingenting. Burde ikke testene bli sterkere ? Aner ikke dpo da det er 8 mnd siden fødsel og det ikke stemmer med mens jeg hadde. Og har PCOS så dette skulle egentli ikkje skje i mitt hode da jeg har sjelden mens og ingen eggløsning og måtte gå på tabletter for å bli gravid med første men ja, øverste test er tatt torsdags morgen sammens med en digital som viste 1-2
Nr 2 tatt lørdag morgen
Nr 3 tatt lørdag på dagtid
Nr 4 tatt idag tidlig, denne var kanskje litt svakere enn andre.
Nr 5 tatt idag i 11 tiden.



Hvordan går det med deg? Kjenner jeg stresser litt over akkurat samme type tester som du [emoji85]
 
Last edited:
Mine siste tester, tok denne for 2 dager siden og strimler i går kveld en one step fra ebay og en eggløsningstest. Måtte bare prøve etter at jeg bestilte 100 tester fra ebay før jeg testet positivt på ferie :flower IMG_20180725_224627-1488x1984.jpg
 

Vedlegg

  • IMG_20180724_204456-1984x1488.jpg
    IMG_20180724_204456-1984x1488.jpg
    342 KB · Visninger: 36
Back
Topp