LilleMai
Betatt av forumet
Er ikke det litt risky, med tanke på å trykke feil og så deler man det til venner i stedet?Er så lite på snap, så er så usikker på bruken
![]()
Jeg har tatt bilde og trykket lagret. Gått helt fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det litt risky, med tanke på å trykke feil og så deler man det til venner i stedet?Er så lite på snap, så er så usikker på bruken
![]()
Du kan gå inn på tinypics.com eller noe, bare å laste opp og velge ny størrelseJeg har tatt bilde og trykket lagret. Gått helt fintmen skal være en app som gjør bildefilen mindre. Kanskje noen andre vet hva den heter?
Gratulerer!

Takk - Deilig å se at den øker iallefall!Gratulerer!![]()
Veldig forsiktig denne streken her. Nesten så jeg tror jeg ikke ser den innimellom. Skal teste igjen i løpet av de nærmeste dagene![]()

Gratulerer!Overlykkelig over 3+ i dag5+4, og jeg kan endelig legge testingen helt på hylla!
Vis vedlegget 266848
GratulererHar tatt flere[emoji6] Vis vedlegget 266891

Den er helt klar, gratulerer!Veldig forsiktig denne streken her. Nesten så jeg tror jeg ikke ser den innimellom. Skal teste igjen i løpet av de nærmeste dagene![]()

Gratulerer11,12 og 13 dpo

Den der er klar og tydelig
Gratulerer![]()
Den er helt klar, gratulerer!![]()
Takk! For ordens skyld: dette er tester der det skal være et kryss altså, ikke bare de vannrette streken. Tok en ny test nå nettopp, håpet at den skulle være mer tydelig. Men den er akkurat lik! Jeg ser den loddrette tydelig, men den er så svak at jeg innimellom tenker at det er en skyggestrek. Tror jeg må gå for en med ukesindikator om et par dager!