ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Så koselig! Hvordan står det til i heimen? Begynner det å bli klart til å få baby i hus? :)
Vogn er bestilt. Bilstol, vognposer, bilstolpose, små klær, grindseng, bedside crib, babycall, bilstolpose og stellebord på plass.

Vasket klær og lagt i kommoden.
Mangler fortsatt mye smått som sengetøy osv. Men blir nok litt etter litt.

Rommet begynner å komme i orden med det vi har. er så koselig:)

Enn med deg?
 
Vogn er bestilt. Bilstol, vognposer, bilstolpose, små klær, grindseng, bedside crib, babycall, bilstolpose og stellebord på plass.

Vasket klær og lagt i kommoden.
Mangler fortsatt mye smått som sengetøy osv. Men blir nok litt etter litt.

Rommet begynner å komme i orden med det vi har. er så koselig:)

Enn med deg?
Vogn, bilstol, stellebord og vugge er klart. Mangler underlag til stellebordet, madrass til vugga, evt. vognpose og småting som mer sengetøy, klær og stellesaker :) Har veldig lyst på babynest, men venter og ser om det er høyst nødvendig. Klærne er vasket og lagt på plass :) Vi har pusset opp barnerommet, men det kommer hun ikke til å bruke før vi synes det er greit at hun sover på sitt eget rom.

Føler ting begynner å falle på plass nå!
 
Vogn, bilstol, stellebord og vugge er klart. Mangler underlag til stellebordet, madrass til vugga, evt. vognpose og småting som mer sengetøy, klær og stellesaker :) Har veldig lyst på babynest, men venter og ser om det er høyst nødvendig. Klærne er vasket og lagt på plass :) Vi har pusset opp barnerommet, men det kommer hun ikke til å bruke før vi synes det er greit at hun sover på sitt eget rom.

Føler ting begynner å falle på plass nå!
Ja samme her:)

Babynest har jeg kjøpt. Kjøpt er slikt Sleepy Head Deluxe med vaskbart trekk. De er jo helt hvite og kjedlige og langt fra så fine som disse folk syr og selger. Kan hende jeg ikke klarer og holde fingrene unna og bestiller meg et slikt annet og. de er jo så fine :p
 
Ja, så fint jeg er i god form daaaaaaaa. Etter en dusj og ned i kjelleren med en vask +bære rent tøy opp: puster som en hval og må ha et kvarters pause. :eek:
 
Nå skal eg prøve sove litt før eg skal hente ungene... stuper snart!! :o
 
Ja, så fint jeg er i god form daaaaaaaa. Etter en dusj og ned i kjelleren med en vask +bære rent tøy opp: puster som en hval og må ha et kvarters pause. :eek:
Pass på å ikke bære for tungt! :) La på nytt sengetøy i går, og ble skikkelig andpusten av det :P Du er ikke alene!
 
"Mensmurringer". Flere med slikt?
 
Vogn, bilstol, stellebord og vugge er klart. Mangler underlag til stellebordet, madrass til vugga, evt. vognpose og småting som mer sengetøy, klær og stellesaker :) Har veldig lyst på babynest, men venter og ser om det er høyst nødvendig. Klærne er vasket og lagt på plass :) Vi har pusset opp barnerommet, men det kommer hun ikke til å bruke før vi synes det er greit at hun sover på sitt eget rom.

Føler ting begynner å falle på plass nå!
Æææææ!! :nailbiting: Vi har fått litt klær i gave, og gratisbleier hos legen, men det er alt. Henger jeg så langt etter??:eek: Akkurat kjøpt meg noe gravidklær jo:dead:
 
Her er det meste klart, så du henger etter meg iallefall:p
Hehe, litt stressa nå, men har avtalt med samboer å bestille/kjøpe barnevogn neste tirsdag :) får vel få rumpa i gir og ordne litt. Har hele tiden tenkt at det er så lege til termin, men nå fikk jeg beskjed av JM i dag om å søke om foreldrepenger. Plutselig var vi visst i siste del av svangerskapet :eek:
 
Æææææ!! :nailbiting: Vi har fått litt klær i gave, og gratisbleier hos legen, men det er alt. Henger jeg så langt etter??:eek: Akkurat kjøpt meg noe gravidklær jo:dead:
Det er nok mye hysteri rundt det å bli fort ferdig før bebis kommer :p Ikke stress! Jeg har et så stort behov for kontroll at jeg dro ut på shopping dagen vi fikk vite kjønnet :shy: I tillegg er økonomien litt stram for tiden, så vi har vært nødt til å ta ting litt og litt istedet for å dra ut på storhandel på termindatoen. Det er mye dyrt utstyr, men er du heldig kan du arve eller kjøpe mye brukt! :) Vi sparte blant annet 6000 på ei vogn som er så god som ny ;)
 
Det er nok mye hysteri rundt det å bli fort ferdig før bebis kommer :p Ikke stress! Jeg har et så stort behov for kontroll at jeg dro ut på shopping dagen vi fikk vite kjønnet :shy: I tillegg er økonomien litt stram for tiden, så vi har vært nødt til å ta ting litt og litt istedet for å dra ut på storhandel på termindatoen. Det er mye dyrt utstyr, men er du heldig kan du arve eller kjøpe mye brukt! :) Vi sparte blant annet 6000 på ei vogn som er så god som ny ;)
Jeg har spart hver måned siden jeg fant ut at vi skulle beholde det så har økonomien klar i alle fall ;) Jeg trodde jeg skulle gå bananas og kjøpe masse gjennom hele svangerskapet, men har ikke fått noen interesse for det. Får ta med samboer så kan har være shoppingmotivator :p
 
Jeg har spart hver måned siden jeg fant ut at vi skulle beholde det så har økonomien klar i alle fall ;) Jeg trodde jeg skulle gå bananas og kjøpe masse gjennom hele svangerskapet, men har ikke fått noen interesse for det. Får ta med samboer så kan har være shoppingmotivator :p
Jeg har heller ikke hatt det store shopping behovet.. MEN vi har kjøpt et par ting når vi har gått forbi å sett et bra tilbud feks :) Så har fått alt av store (dyre) ting, men kun stellebord og bilsete vi har kjøpt nytt, resten brukt . :) og vi hadde INGENTING igjen fra de 2 andre..
 
Back
Topp