Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen som kan svare på hvordan man vet om en 2 mnd baby har ørebetennelse? snuppa er frisk hun, men kom til å tenke på det, hvordan vet jeg om hun får det? hun kan jo ikke ta seg til øret, har jo ikke kontroll på armer og bein enda...
hei, det er ikke alltid like lett å oppdage når barnet har ørebetennelse. særlig de som er ganke små!
noen signaler kan være feber, lekker væske ut fra øret, barnet hyler plutselig, vrir litt på hodet, skriker hvis du tar på øret sitt...
håper dette kan være til hjelp[;)]
hei! ja, da vet jeg det :) hun er heldigvis frisk og rask, var bare en tanke jeg fikk...man tenker jo på så mye rart når man er hjemme alene med de søte små hele dagen :)
hun har akkurat oppdaget at hun HAR en hånd, ligger og skjeler mens hun ser på den :) gøy!
hviss du trykker på utsiden av øret eller rett bak med øreroten vil de vise ubehag eller begynne å gråte... de vil gjerne ikke ligge flatt og ikke på den siden de har vondt...de vil også vegre seg fra å spise da det gjør vondt å suge....